اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اردبیل:

تحریم‌ها با تدابیر آگاهانه خنثی شدنی است

خبرگزاری فارس: مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت: تحریم‌های اعمال شده علیه ایران از سوی استکبار با تدابیر آگاهانه و رهنمودهای مقام معظم رهبری محکوم به شکست است.

تحریم‌ها با تدابیر آگاهانه خنثی شدنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم اسماعیل‌زاده صبح امروز در نشست بصیرت کارکنان و خانواده‌های ناجا که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در خلخال برگزار شد اظهار داشت: دشمن از هر سو در صدد تضعیف نظام و ناامید کردن مردم از این حضور اجتماعی است.

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اردبیل با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی ابراز داشت: کشور ما هم اکنون در بحرانی‌ترین موقعیت تحریم‌ها واقع شده که الحمد‌الله با تدبر ارزشمند و آگاهانه مقام معظم رهبری ما بر این مشکلات فائق آمده‌ایم.

این مسئول بیان داشت: جوانان و مردم ما باید هر گونه تهدید دشمن را تبدیل به فرصتی برای مقابله با فتنه دشمنان کنند.

اسماعیل‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود توجه خانواده‌ها به فرزندان را حول محول تاکیدات ائمه یادآور شد و گفت: فرزندان ما امانت‌هایی برای آینده کشور هستند که باید مورد توجه خانواده‌ها باشند.

وی در ادامه خواستار تربیت اخلاقی و صحیح جوانان و نوجوانان طبق سفارش ائمه (ع) شد و افزود: القای صحیح مبانی دینی و اخلاقی می‌تواند به رشد صحیح فرزندان در دامن خانواده کمک کند.

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: اصلی‌ترین محل تربیت فرزندان سنگر خانواده است که باید این سنگر با الگوی‌های دینی و اسلامی بنا شده و فرزندان نیز با همدلی خانواده رشد کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم از کارکنان نمونه نیروی انتظامی با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول