اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

تحریم‌های اقتصادی با هدف ایجاد شکاف بین مردم و نظام انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان هدف از اعمال تحریم‌های اقتصادی را ایجاد شکاف بین مردم و نظام اسلامی خواند.

تحریم‌های اقتصادی با هدف ایجاد شکاف بین مردم و نظام انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حمزه‌علی علیخانی ظهر امروز در مراسم تجلیل از خادمان عرصه سلامت و ارائه‌دهندگان خدمات رایگان پزشکی در مناطق محروم که در سالن اجتماعات بیمارستان توحید برگزار شد، اظهار کرد: امروزه توانمندی‌های نظامی ایران اسلامی برای همه کشورها آشکار شده است.

وی تصریح کرد: از آنجا که امروز استکبار جهانی قدرت رویارویی با ایران مقتدر را ندارند به دنبال روزنه‌هایی برای نفوذ بر کشور ما و پیاده‌کردن افکار و نقشه‌های شومشان هستند.

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری با تدبیری حکیمانه و آگاهانه روزنه‌هایی را که دشمن از آن می‌خواهد به نفع خودش استفاده کند را در عناوینی همچون تهاجم، غارت و ناتوی فرهنگی بیان فرمودند و به عموم مردم گوشزد کردند.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: با همت و اراده‌ای که پیروزی در هشت سال دفاع مقدس را برای کشورمان به ارمغان آورد می‌توانیم در مقابل تهاجم فرهنگی و نرم دشمنان نیز ایستادگی کرده و به پیروزی دست پیدا کنیم.

علیخانی عنوان کرد: بعد از پیروزی انقلاب تاکنون کشور ما با تحریم‌های فراوانی از سوی دشمن مواجه شده و امروز هم با گرانی‌ها و کمبودهای مصنوعی درصدد قرار دادن امت اسلامی در مقابل با نظام و انقلاب اسلامی هستند.

وی حمایت از تولیدکنندگان داخلی و استفاده از تولیدات ملی را از مهم‌ترین راهکارهای مقابله با تحریم‌های دشمنان ذکر کرد.

علیخانی در بخش دیگری از سخنانش با محکوم کردن اقدام اهانت‌آمیز ایادی استکبار به پیامبر عظیم‌الشأن اسلام حضرت محمد(ص)، گفت: دشمنان اسلام هر زمانی که دچار یأس و ناتوانی در مقابل مسلمانان‌ می‌شوند اقدام به توهین به مقدسات دین مبین اسلام می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اهانت به پیامبر اکرم(ص) را توهین به همه جهان بشریت دانست و افزود: مسلمانان نباید این رخداد را به فراموشی بسپارند و نباید اجازه داده شود این حادثه برای استکبار جهانی به راحتی تمام شود.

علیخانی با بیان اینکه همه مسلمانان باید سهم خود را از انزجار به این اقدام توهین‌آمیز بپردازند، ادامه داد: بر اساس تصمیمات گرفته شده در سطح کشور قرار شده هر جمعه در یکی از استان‌های کشور راهپیمایی به منظور محکومیت این اقدام وقیحانه دشمن برپا شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روز جمعه 14 مهرماه جاری بعد از اقامه نماز جمعه مردم استان کردستان با برگزاری یک راهپیمایی بزرگ بار دیگر انزجار خود را از این اقدام توهین‌آمیز اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول