اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین دانشگاه امام حسین(ع) خبر داد

رونمایی دستاوردهای جدید دانشگاه امام حسین/ تحریم‌ها در ساخت و سازهای نظامی ایران تاثیری ندارد

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) از رونمایی دستاوردهای جدید دانشگاه امام حسین(ع) خبر داد.

رونمایی دستاوردهای جدید دانشگاه امام حسین/ تحریم‌ها در ساخت و سازهای نظامی ایران تاثیری ندارد

خسرو عروج در حاشیه سفر به مازندران در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در آمل مبنی بر اینکه آیا تحریم در ساخت و سازهای نظامی کشورمان تاثیر داشته است، بیان داشت: تحریم‌هایی که علیه ایران انجام شده در ساخت و سازهای نظامی کشور و دانشگاه امام حسین(ع) تاثیری نداشته و این احساس را ندارم که پیشرفت ساز و سازهای نظامی کشورمان با تحریم کند شود.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) تربیت جوانان بدو ورود به سپاه را با معیارهای ولی امر مسلمین برعهده دارد، تصریح کرد: در نخستین گام هدف ما مقاومت اقتصادی است که این امر مسئله‌ای بسیار مهم تلقی می‌شود.

عروج اضافه کرد: در گام‌های بعدی مبارزه با جنگ نرم، ورزیدگی‌های بدنی و جسمانی و استفاده از سلاح‌های انفرادی در تربیت پاسداری لحاظ می‌شود.

جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با اعلام اینکه رهبر انقلاب نیز با تشریف‌فرمایی خود بر فعالیت این مرکز نظامی توجه خاصی دارند، اذعان داشت: جمعی از این جوانان در مبارزه با پژاک نتایج بسیار خوبی را به ثمر آورده و روحیه جهادی لازم را کسب کردند.

وی در مورد دستاوردهای جدید دانشگاه امام حسین(ع) که در آینده رونمایی می‌شود، گفت: این دانشگاه مرکز تربیت پاسداری و افسری است که محصولات جدید آن در بخش عملیات شهری را در فتنه 88 مشاهده کردیم که حدود 2 هزار نفر از جوانان ماموریت اجرا کردند و توانستند با تکلیف‌گرایی از مقام معظم رهبری در موضوع آرام‌سازی اهداف شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

عروج در پایان اذعان داشت: جوانان با جهاد اکبر در جنگ نرم پیروزند و دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) نیز روند رو به رشدی را در مسیر اهداف خود طی می‌کند.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول