اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندو نکا:

مازندران 26 هزار تکواندوکار سازماندهی ‌شده دارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تکواندو شهرستان نکا گفت: در استان مازندران 26 هزار تکواندوکار به صورت سازماندهی شده فعالیت دارند.

مازندران 26 هزار تکواندوکار سازماندهی ‌شده دارد

محسن رمدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نکا بیان داشت: در استان مازندران 26 هزار تکواندوکار به صورت سازماندهی شده فعالیت دارند که سهم شهرستان نکا بیش از یک‌هزار نفر است.

وی از برگزاری مسابقات تورنمنت تکواندو گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نکا خبر داد و عنوان کرد: این مسابقات به میزبانی شهرستان نکا و با حضور تکواندوکاران مازندرانی و زنجانی در سالن تکواندو امام علی (ع) نکا برگزار شد.

رئیس هیئت تکواندو شهرستان نکا خاطرنشان کرد: 35 تکواندوکار زنجانی از شهرستان ابهر در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

به گفته رمدانی، این مسابقات بر روی دو شیاب چانگ برگزار می‌شود و حدود 10 دارو، این دوره از مسابقات را داوری می‌کنند.

این مسئول گفت: در این مسابقه یک روزه تکواندوکارهای نوجوان مازندرانی و تکواندوکارهای اعزامی از ابهر زنجان در اوزان مختلف با هم رقابت می‌کنند.

رئیس هیئت تکواندو نکا اضافه کرد: در این دوره از جشنواره تورنمنت 200  تکواندوکار در چهار وزن نونهالان، خردسالان، نوجوانان و جوانان و بزرگسالان به رقابت می‌پردازند.

رمدانی ادامه داد: این دوره از رقابت‌های قهرمانی با هدف گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت نام و یاد شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

وی بیان داشت: هفته دفاع مقدس، هفته بزرگداشت ارزش‌های دینی، اسلامی و اخلاقی ماست و ورزشکاران ما نیز با الگو گرفتن از امام علی (ع) در جوانمردی و اخلاق و همچنین پیروی از شهدا، ادامه‌دهنده راستین شهدا در اخلاق و منش قهرمانی در میدان‌های ورزشی هستند.

این مسئول متذکر شد: نتایج نهایی این دوره از مسابقات تا بعدازظهر امروز اعلام می‌شود و تیم قهرمان این دوره از مسابقات جام تورنمنت را به خانه خواهد برد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول