اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندو نکا:

نفرات برتر مسابقات تکواندو انتخابی کشور اعلام شد

خبرگزاری فارس: نفرات برتر مسابقات تکواندو انتخابی نوجوانان پسر مازندرانی برای اعزام به مسابقات کشوری اعلام شد.

نفرات برتر مسابقات تکواندو انتخابی کشور اعلام شد

محسن رمدانی رئیس هیئت تکواندو نکا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: در این مسابقه یک روزه 315 تکواندوکای نوجوان مازندرانی در 10 وزن در سالن سردار طوسی با هم رقابت کردند.

رمدانی تصریح کرد: نفرات برتر این مسابقه به عنوان نمایندگان استان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

وی گفت: این مسابقات در 10 وزن از 45- کیلوگرم تا 78+ کیلوگرم برگزار شد که در  45- کیلوگرم علی اسماعیلی از چالوس اول، محمدحسین پلنگ افکن از نکا دوم، علی جعفری و منان بابایی از ساری به مقام مشترک سوم رسیدند.

نتایج این مسابقات به شرح ذیل است:

در  48- کیلوگرم سید عباس صادقی از بابل اول، مجتبی پور حسین از بابل دوم، علیرضا کاظمی از بابل و آرش غلامی از قائمشهر به مقام مشترک سوم رسیدند.

در  51- کیلوگرم هادی احمدی از نکا اول، امین برزگر از جویبار دوم، محسن لهراسبی از چالوس و امیرحسین نبی‌زاده از فریدونکنار مقام مشترک سوم را از آن خود کردند.

در  55- کیلوگرم ابوالفضل یعقوبی از جویبار اول، جواد امیری از سوادکوه دوم، ابراهیم موزونی از عباس آباد و محمد اسماعیل آقابابایی از چالوس به مقام مشترک سوم رسیدند.

در  59- کیلوگرم بهادر واحدی از بابل اول، پدرام براری از چالوس دوم، رضا یوسفی و محمد رضا انتظاریان از جویبار به مقام مشترک سوم رسیدند.

در  63- کیلوگرم عیسی مژده از جویبار اول، عیسی دیوسالار از قائمشهر دوم، احمدرضا صفری از جویبار و امیررضا بصیری از نوشهر به مقام سومی رسیدند.

در  68- کیلوگرم سید حسین حسینی از نکا اول، رضا دهقانی از نکا دوم، عباس رحمان زاده از نکا و حامد خزایی از نوشهر به مقام مشترک سوم رسیدند.

در  73- کیلوگرم دانیال صالحی مهر از بابل اول، امیرحسین رنجبر از ساری دوم، محمد فلاحی از جویبار و سید محمود میرمحمدی از قائمشهر به مقام مشترک سوم دست یافتند.

در  78- کیلوگرم میرجعفر تصدقی از ساری اول، امیرحسین نجف‌پور از ساری دوم، علی شکری از ساری و علی کریم‌پور از بابل به مقام مشترک سوم رسیدند.

در  78+ کیلوگرم نیز حسین بشیری از خرم‌آباد اول، سید رضا ساداتی از جویبار دوم، مجید اکبرپور و احمد رستمی از بابل به مقام مشترک سوم دست یافتند.

رئیس هیئت تکواندو نکا بیان داشت: در این دوره از مسابقات در مجموع بابل با 8 نفر انتخابی برتر، جویبار با 7 نفر و ساری با 6 نفر انتخابی از شهرهای برتر این دوره از مسابقات بودند.

رمدان گفت: در استان مازندران 26 هزار تکواندوکار به صورت سازماندهی شده فعالیت دارند که سهم شهرستان نکا بیش از یک‌هزار نفر است.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول