اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‏های بانکوک

دانش‏آموز رودهنی برنز جهانی تکواندو را به گردن آویخت

خبرگزاری فارس: رئیس مجتمع غیردولتی البرز رودهن از کسب عنوان سومی و مدال برنز توسط دانش‏آموز رودهنی در مسابقات جهانی خبر داد.

دانش‏آموز رودهنی برنز جهانی تکواندو را به گردن آویخت

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مسعود همتی صبح امروز در جمع مسئولان شهر رودهن و استقبال از این نوجوان موفق اظهار داشت: این دانش‏آموز نونهال رودهنی کار بزرگی را انجام داده و خوشبختانه رودهن در سالیان اخیر در سایه تلاش و حمایت مسئولان امر با توسعه روزافزون فضاهای ورزشی همراه بود.

همتی اضافه کرد: این سرانه ورزشی بی‏نظیر به حدی رسیده است که باید از این پس شاهد توسعه ورزش قهرمانی در شهر پهلوان‏خیز رودهن باشیم.

رئیس مجتمع غیردولتی البرز رودهن افزود: کسب عنوان سومی و مدال برنز توسط دانش‏آموز رودهنی را باید نمونه‏ای از این توفیقات در زمینه‏ ورزش قهرمانی به شمار آورد.

وی ادامه داد: «علی صیادی»، دانش‏آموز مقطع ابتدایی مدرسه غیردولتی البرز رودهن است که مقام سومی مسابقات بین‏المللی تکواندو جهان را کسب کرد.

همتی اضافه کرد: وی در رقابت‏های جهانی تکواندو در بانکوک تایلند و در رده سنی نونهالان شرکت و عنوان سومی جهان را به کشور خود اختصاص داد.

رئیس مجتمع غیردولتی البرز رودهن افزود: در این دوره از مسابقات بیش از 35 تیم از کشورهای مختلف جهان شرکت داشتند.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول