اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندو نکا:

مسابقات انتخابی تکواندو نوجوانان کشور در نکا برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تکواندو نکا گفت: مسابقات تکواندو نوجوانان مازندران انتخابی کشور با میزبانی نکا در سالن سردار طوسی نکا برگزار شد.

مسابقات انتخابی تکواندو نوجوانان کشور در نکا برگزار شد

محسن رمدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا بیان داشت: این دوره از مسابقات با حضور تکواندوکاران مازندرانی از رامسر تا گلوگاه برگزار شد.

وی با اعلام اینکه در این دوره از رقابت‌ها در 10 وزن از منفی 45 کیلوگرم صورت گرفت، افزود: تکواندوکاران مختلفی از سطح شهرهای مازندران شرکت کردند.

این مسئول ورزشی بیان داشت: مازندران از نظر دارا بودن ورزشکاران سازمان یافته در تکواندو دارای 26 هزار تکواندوکار است که شهرستان نکا بیش از یک‌هزار تکواندوکار سازمان یافته دارد.

رمدانی گفت: نفرات برگزیده این دوره از مسابقات انتخاب نوجوانان مازندران به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

وی اظهار امیدواری کرد: تکواندوکاران نکایی نیز با آمادگی لازم در این دوره از رقابت‌ها حضور یافتند و با توجه به توانمندی‌های لازم ورزشکاران ما در این رشته امسال نیز سهمیه مناسبی در مسابقات کشوری داشته باشیم.

رمدانی ادامه داد: در حال حاضر شهرستان نکا دارای یک هزار تکواندوکار سازمان یافته در رده‌های نونهالان، خردسالان، نوجوانان و جوانان و بزرگسالان دارد که خوشبختانه دارای عناوین و مقام‌های مناسب مسابقات جهانی، کشوری و استانی هستیم.

وی با اشاره به کسب مقام سوم جهانی توسط تکواندوکار نکایی "موسی علی مکه" در رقابت جهانی هان مادانگ 2012 کره جنوبی تصریح کرد: این قهرمان ورزشی در قسمت سوننال یا شکست با تیغه دست مقام برنز جهانی را از آن خود کرد.

رمدانی گفت: عبدالصمد فتحی، مدال‌آور طلای بازی‌های جهانی در سال‌های گذشته نیز از دیگر تکواندوکاران نکایی بود که به این دوره از مسابقات جهانی کره جنوبی اعزام شده بود اما از ادامه بازی‌ها باز ماند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول