اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سیرجان در مجلس:

خام‌فروشی معادن سنگ آهن گل‌گهر متوقف شود

خبرگزاری فارس: ‌نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس ‌گفت‌: باید خام‌فروشی معادن سنگ آهن گل‌گهر متوقف شود و با ایجاد صنایع جنبی اشتغالزایی لازم صورت گیرد.

خام‌فروشی معادن سنگ آهن گل‌گهر متوقف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، شهباز حسن‌پور صبح امروز در مراسم جشن توسعه در منطقه سنگ‌آهن گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: ‌‌پس از 17 سال بهره‌برداری از معادن منطقه گل‌گهر که 50 درصد صنعت فولاد کشور را تأمین می‌کند چه دستاوردی را برای منطقه شاهد هستیم، اکنون‌ آب مورد نیاز صنعت و آب مورد نیاز برای کشاورزی را نداریم. 

وی افزود‌: ظرفیت تولید کنسانتره فعلی گل‌گهر 15 میلیون تن است که باید 22 میلیون تن باشد، افرادی را که در این میان کم‌کاری کرده‌اند، باید مواخذه کرد.

حسن‌پور با انتقاد از خام‌فروشی سنگ‌آهن سیرجان ابراز داشت: تا چه زمان باید در 24 ساعت شبانه‌روز 100 دستگاه خودرو سنگین در محوری شلوغ و پر تردد راهی بندرعباس شوند تا این سنگ‌آهن خام را حمل کنند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید اجازه داد این خام‌فروشی با تسریع در ساخت کارخانه‌های در حال احداث ادامه یابد.

حسن‌پور خواستار تشکیل ستاد مجموعه ایمیدرو برای حمایت جدی از صنایع پایین دستی منطقه و اشتغال بیشتر در استان کرمان شد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول