اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار نرماشیر:

چشمان بیدار نیروهای انتظامی موجب آسودگی ملت شده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار نرماشیر گفت: چشمان بیدار نیروهای انتظامی موجب آسودگی خاطر همه مردم ایران اسلامی شده است.

چشمان بیدار نیروهای انتظامی موجب آسودگی ملت شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، محمد نیکویی چهارشنبه شب در نشستی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در بخش روداب این شهرستان با اشاره به هتک حرمت اخیر استکبار به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام گفت: استکبار هنوز پس از گذشت یک هزار و 400 سال از فروغ اسلام در دنیا جایگاه پیام‌آور رحمت را درک نکرده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار نرماشیر خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام به قصد شکستن قداست و ابهت پیامبر اسلام (ص) اقدام به ساخت فیلم موهن کرده‌اند.

نیکویی با اشاره به هفته نیروی انتظامی بیان داشت: باید قدردان زحمات ایثارگرانه نیروهای انتظامی بود چرا که چشمان بیدار آنها موجب آسودگی خاطر همه مردم ایران اسلامی شده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار نرماشیر در پایان از مردم خواست همکاری و تعامل بهتر و بیشتری با نیروهای انتظامی در برقراری امنیت داشته باشند.

ایرج صفری جانشین یگان تکاوری 142 امام رضا (ع) نرماشیر در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد یگان تکاوری گفت: در سه سال گذشته رزمندگان این یگان در برقراری نظم و امنیت پایدار شرق استان کرمان نقش به سزایی داشته‌اند.

صفری خاطرنشان کرد: عمده ماموریت این یگان برخورد و انهدام کاروان‌های اشرار و قاچاقچیان مسلح در کویر شرقی ایران است.

حجت‌الاسلام سید مهدی مصطفویان امام جمعه بخش روداب نرماشیر نیز با بیان حدیثی از پیامبر گرامی اسلام (ص) به اهمیت امنیت در جامعه اشاره کرد و گفت: انسان قدر و جایگاه امنیت را زمانی می‌داند که خلاء امنیتی را در جامعه احساس کند.

مصطفویان افزود: خداوند را شاکریم که امروز شاهد امنیت پایدار در داخل کشور و اقتدار نظامی در عرصه بین‌المللی هستیم و این امر با ایثارگری نیروهای مسلح ایجاد شده است.

در این مراسم که با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و سران طوایف و عشایر و اعضای شوراهای تامین شهرستان‌ها شرق استان کرمان حضور داشتند از نیروهای فعال در عرصه نظم و امنیت تجلیل شد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول