اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پشتیبانی امور دام آذربایجان‌شرقی خبر داد

خرید مرغ با قیمت 46 هزار ریال از تولیدکنندگان توسط پشتیبانی امور دام

خبرگزاری فارس: مدیرکل پشتیبانی امور دام آذربایجان‌شرقی، از آغاز خرید مرغ آماده طبخ از مرغداران مرغ گوشتی استان با قیمت 46 هزار ریال توسط این شرکت به منظور تنظیم بازار خبر داد.

خرید مرغ با قیمت 46 هزار ریال از تولیدکنندگان توسط پشتیبانی امور دام

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا خدایی صبح امروز در جلسه تنظیم بازار سازمان جهادکشاورزی استان با اشاره به اینکه گوشت مرغ آماده طبخ از قرار هر کیلوگرم به قیمت مصوب 46 هزار ریال توسط این شرکت خریداری می‌شود، اظهار کرد: این امر در راستای حمایت از تولیدکننده گوشت سفید مرغ و جلوگیری از کاهش قیمت این محصول در بازار مصرف و در راستای تنظیم بازار مصرف این محصول صورت می‌گیرد و تولیدکنندگان می‌توانند در صورت تمایل به فروش محصول خود، با رعایت شرایط آماده‌سازی مرغ برای فروش با این شرکت هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به توافقات انجام یافته شرکت پشتیبانی امور دام با سازمان جهادکشاورزی در نحوه عرضه نهاده‌های دامی به بهره‌برداران این بخش در استان اشاره کرد و افزود: بر اساس توافقات به عمل آمده، دان مرغ با اعلام معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان در اختیار بهره‌برداران قرار خواهد گرفت.

خدایی با بیان اینکه این امر در راستای حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی صورت می‌گیرد، گفت: استفاده لازم از تجارب و مدیریت جهادکشاورزی در این امر به عنوان متولی اصلی تولید محصولات کشاورزی و تامین نیاز جامعه به محصولات غذایی و همچنین جلوگیری از ورود واسطه‌ها به چرخه تولید، توزیع و افزایش و کاهش تصنعی قیمت نهاده‌ها در بازار مصرف استان انجام می‌پذیرد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام در ادامه با بیان اینکه برنامه خرید مرغ آماده طبخ از 10 شهریور ماه آغاز شده و تا اطلاع ثانوی تداوم خواهد داشت، افزود: هیچ محدودیتی از نظر حجم محصول قابل خرید  وجود نداشته و با توجه به ذخایر این شرکت، هیچ مشکلی از نظر میزان قابل عرضه این محصول در زمان نیاز به بازار مصرف در استان وجود ندارد. 

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول