اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره کفش ماشینی قم

تولیدکنندگان کفش در قم تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: دومین جشنواره صنعت کفش ماشینی قم با حضور فعالان این عرصه در استان‌های مختلف و با تجلیل از پیشکسوتان برگزار شد.

تولیدکنندگان کفش در قم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دومین جشنواره صنعت کفش پیش از ظهر امروز با حضور فعالان این عرصه از سراسر کشور و مسئولان ارشد استان قم در مجتمع وتوس قم آغاز شد.

در این مراسم از پیشکسوتان عرصه صنعت کفش قم و تولیدکنندگان و صادرکنندگان برگزیده با اهدای تندیس جشنواره تجلیل شد.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری قم در این مراسم با اشاره به اهمیت صنعت کفش استان قم، همبستگی میان فعالان این صنعت را از ضروریات موفقیت در این عرصه دانست.

عبدالسعید حقیقی‌مقدم با اشاره به تحریم‌های یک جانبه غرب علیه ایران خاطر نشان کرد: این تحریم‌ها می‌تواند فرصتی برای خودباوری بخش صنعت باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم نیز از سخنرانان این همایش بود که به تبیین راه‌های ارتقای صنعت کفش در استان قم پرداخت.

جعفر فرشچی با اشاره به اشتغال سه هزار نفر در صنعت کفش استان قم اظهار کرد: مدتی این صنعت مهم در استان قم رو به فراموشی بود اما در سال‌های اخیر برای احیای آن فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است.

رئیس هیئت مدیره مجمع مدیران و متخصصان صنعت کفش ایران نیز در این مراسم با اشاره به مشکلات صنعت‌گران این عرصه گفت: کشور ما در یک پیچ بزرگ اقتصادی قرار دارد و صنعت‌گران باید شرایط جدید اقتصادی را برای خود هموار کنند.

علی لشکری با تجلیل از فعالان صنعت کفش در استان قم، به ضرورت تقویت تشکل‌های صنفی برای مقابله با مشکلات اقتصادی تاکید کرد.

عامل توسعه خوشه کفش استان قم دیگر سخنران این همایش بود که گزارشی از فعالیت‌های دفتر توسعه خوشه کفش قم ارائه کرد.

عادل ربیعی با اشاره به راه‌های ارتقای جایگاه این صنعت در قم عنوان کرد: باید با گسترش آموزش‌ها در این زمینه و خلق نام تجاری برای کفش قم، این صنعت را در سطح جهانی مطرح کنیم.

در پایان این مراسم جلسه پرسش و پاسخی با حضور مدیران ارشد استان قم برگزار شد و فعالان صنعت کفش استان سئوالات خود را در زمینه مسائلی مانند مالیات، گمرک و بیمه صنعت‌گران با مدیران مطرح کردند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول