اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه لوازم آرایشی و بهداشتی اصفهان خبر داد

استقبال تولیدکنندگان از نمایشگاه تخصصی صنایع بهداشتی در اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی شهرستان اصفهان گفت: استقبال مردم و تولیدکنندگان منجر به برپایی دور سوم نمایشگاه تخصصی صنایع بهداشتی، شوینده، پاک‌کننده، سلولزی و تجهیزات وابسته در اصفهان شد.

استقبال تولیدکنندگان از نمایشگاه تخصصی صنایع بهداشتی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، محمدرضا پاک‌نژاد در حاشیه سومین نمایشگاه تخصصی صنایع بهداشتی، شوینده، پاک‌کننده، سلولزی و تجهیزات وابسته رویکرد این نمایشگاه را حمایت از کالاهای ایرانی عنوان کرد و افزود: در این دوره از نمایشگاه با توجه به شعار امسال برندهای مطرح تولید داخل بیشتر به نمایش درآمده است. 

وی افزود: تجهیزات آرایشگاهی، محصولات گیاهی پوست و مو، دستگاه‌های لاغری، محصولات لایه‌بردار و ضدچروک از جمله کالاهای ایرانی هستند که هم‌اکنون در سطح انبوه در کشور تولید شده و در این نمایشگاه در معرض دید قرار گرفته‌اند.  

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی اصفهان با اعلام این که ممکن است برخی بازدیدکنندگان بیشتر به دنبال نمایندگی محصولات خارجی بوده و با این هدف به نمایشگاه بیایند، ادامه داد: در این نمایشگاه سعی شده کالاهای استاندارد تولید داخل به مردم معرفی و ارایه شود.

وی به حضور تولیدکنندگان دیگر استان‌ها در این نمایشگاه نیز اشاره کرد و گفت: چنانچه مردم به خرید کالای ایرانی تمایل داشته باشند، در واقع سلامت خود را تضمین کرده‌اند و در شرایطی که تولیدات داخلی این بخش هم اکنون توان رقابت با محصولات خارجی را دارند باید مردم را با آگاهی کافی به سمت استفاده از کالای ملی سوق داد. 

پاک‌نژاد تاکید کرد: در حال حاضر محصولات آرایشی ـ بهداشتی به ویژه از طریق تبلیغات در شبکه‌های ماهواره‌ای جای خود را در بازارهای مختلف باز کرده‌اند اما این محصولات کیفیت و استاندارد لازم را نداشته و با شرایط آب و هوایی کشور ما نیز سازگار نیستند و علاوه بر آن محصولات قاچاق موجود در بازار که نوع تقلبی نشان‌های تجاری مطرح جهان هستند، سلامت مصرف‌کنندگان ایرانی را تهدید می‌کنند.

وی در پاسخ به این که تفاوت سطح کیفی برخی برندهای خارجی در نهایت مصرف‌کننده ایرانی را به سمت خرید آنها می‌کشاند، اذعان داشت: تولیدات داخل نیز باید سطح کیفی خود را ارتقاء دهند که خوشبختانه به تدریج شاهد این اتفاق هستیم و نمایشگاه نیز نقش مؤثری در تحقق این هدف دارد. 

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی نمایشگاه ابزار مناسبی برای نهادینه‌کردن و فرهنگ‌سازی خرید و مصرف کالای داخلی بوده و می‌تواند زمینه معرفی برندهای داخلی به مردم، افزایش رضایتمندی و استمرار استفاده آنها از محصولات داخلی را فراهم کند.

وی اضافه کرد: تولیدکنند‌ه‌ای که سال گذشته برای نخستین بار در نمایشگاه شرکت کرده و تولید ملی خود را به نمایش گذاشته بود، امسال فضایی در حدود چهار برابر سال گذشته تقاضا کرده که این امر از تأثیر نمایشگاه و تحقق اهداف مشارکت‌کنندگان حکایت دارد.

پاک‌نژاد ادامه داد: رسانه‌ها و مسئولان اتحادیه در استان‌های مختلف باید به تشویق مردم در راستای خرید و مصرف کالای داخلی بپردازند.

وی پیش‌بینی کرد در سال جاری استقبال بازدیدکنندگان این نمایشگاه بیشتر از سال‌های قبل باشد.

به گزارش فارس، این نمایشگاه با حضور 42 مشارکت‌کننده از 11 تا 14 مهرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان دایر است.

علاقه‌مندان می‌توانند طی ساعات بازدید 15 تا 22 از این نمایشگاه بازدید داشته باشند.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول