اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان:

تقویت صنعت نمایشگاه پشتوانه‌ای برای حمایت از تولید‌کنندگان است

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تولید‌کنندگان برای معرفی محصولات و تولیدات خود به مکانی همچون نمایشگاه‌ها نیاز دارند و تقویت صنعت نمایشگاه پشتوانه‌ای برای حمایت از تولید‌کنندگان است.

تقویت صنعت نمایشگاه پشتوانه‌ای برای حمایت از تولید‌کنندگان است

ابوالفضل قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سئوال که صنعت نمایشگاه را در اصفهان چطور ارزیابی می‌کنید، اظهار کرد: هنوز فرهنگ مناسبی برای توسعه صنعت نمایشگاه در اصفهان ایجاد نشده است و این یکی از نقاط ضعف در این حوزه تلقی می‌شود.

وی اضافه کرد: در زمینه فعالیت‌های نمایشگاهی در اصفهان به صورت قوی عمل نشده و اقدامات صورت گرفته برای توسعه صنعت نمایشگاه در اصفهان نسبت به تهران ضعیف است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه تقویت صنعت نمایشگاه در اصفهان جای کار بیشتری دارد، تصریح کرد: صنعت نمایشگاه یکی از جایگاه‌های اصلی برای معرفی و شناساندن کالا‌ها و تولیدات داخلی به مردم به شمار می‌رود و تولید‌کنندگان داخلی باید به بهترین صورت از این صنعت استفاده کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که دلیل اینکه در حال حاضر نمایشگاه‌ها بیشتر به فروش کالا‌های قدیمی می‌پردازند و به عرضه کالا‌های جدید در نمایشگاه‌ها کمتر توجه می‌شود، چیست، تاکید کرد: عدم تعریف و معرفی صنعت نمایشگاه در سطح جامعه از مهم‌ترین دلایل این موضوع به شمار می‌رود و استفاده از نمایشگاه باید معرفی کالا‌های جدید و آخرین اقدامات و دستاورد‌های نوین و به روز جامعه است.

قربانی با بیان اینکه معرفی کالا‌های قدیمی در فروشگاه‌ها و در مکان‌هایی غیر از نمایشگاه‌ها باید صورت بگیرد، اضافه کرد: نمایشگاه بین‌المللی استان باید به مکان مناسب‌تری منتقل شود و این نمایشگاه باید بتواند به صورت دائمی در راستای معرفی و شناساندن کالا‌های جدید فعالیت کند.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه اصفهان پس از سال‌ها هنوز به مکان مناسبی منتقل نشده اما مسئولان استان قول جا‌به‌جایی این نمایشگاه را به مکان مناسب‌تری داده‌اند، گفت: در حال حاضر مکانی نیز برای نمایشگاه بین‌المللی استان اختصاص داده شده و همچنان منتظر انتقال نمایشگاه استان به مکان مناسب‌تری هستیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان به ضرورت تقویت صنعت نمایشگاه در اصفهان اشاره کرد و افزود: تولید‌کنندگان برای معرفی محصولات و تولیدات خود به مکانی همچون نمایشگاه‌ها نیاز دارند و تقویت صنعت نمایشگاه پشتوانه‌ای برای حمایت از تولید‌کنندگان است.

وی با تاکید بر اینکه مقرر شده که انتقال نمایشگاه استان به مکان جدید زیر نظر استانداری اصفهان صورت بگیرد، اظهار کرد: اصفهان از نظر صنعت نمایشگاه در سطح کشور از جایگاه مناسبی برخوردار نیست و جایگاه فعلی صنعت نمایشگاه متناسب با فرهنگ و تمدن اصفهان نیست.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول