اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز قزوین خبر داد

نصب 15 مجموعه وسایل بازی جدید در بوستان‌های قزوین

خبرگزاری فارس: مدیر‌عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز استان قزوین گفت: با هدف ارتقای سطح کیفی بازی‌گاه‌ بوستان‌ها و تجهیز این مکان‌ها به وسایل جدید بازی، تعداد 15 مجموعه از این وسایل در سطح بوستان‌های شهر قزوین جایگذاری شد.

نصب 15 مجموعه وسایل بازی جدید در بوستان‌های قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین، سید مهدی کاظمی اظهار کرد: با توجه به استقبال زیاد شهروندان از بوستان‌ها و به منظور ارتقای سطح کیفی بازی‌گاه بوستان‌ها برای بازی و تفریح کودکان تعداد 15 مجموعه وسایل بازی جدید از جنس فایبرگلاس در سطح بازی‌گاه 15 بوستان شهری نصب شده است.

کاظمی افزود: وسایل بازی جدید در بوستان‌های گلسار، پامچال، کاج، الغدیر، دانش‌آموز، لاله، ایثار، رز، بانوی بهشت، باراجین اصفهان، چوبیندر و شهدا نصب شده است.

کاظمی توجه جدی به امکانات بوستان‌ها و تکمیل نواقص آنها را به عنوان گامی مهم برای کمک به اوقات فراغت شهروندان برشمرد و تصریح کرد: بوستان‌ها از عمده‌ترین مراکز گذراندن اوقات فراغت اقشار مختلف جامعه است و از این رو ایجاد محیط‌های شاد و سالم در بوستان‌ها برای کودکان، نوجوانان و جوانان از ضرورت‌های جامعه امروز است.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول