اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور مشرف شدن به حج تمتع صورت می‌گیرد

انتقال حجاج آذربایجان شرقی از پارکینگ فرودگاه تبریز به ارومیه

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر حج و زیارت آذربایجان‌شرقی گفت: حجاج اعزامی از تبریز از پارکینگ فرودگاه تبریز به فرودگاه ارومیه انتقال تا به حج تمتع مشرف شوند.

انتقال حجاج آذربایجان شرقی از پارکینگ فرودگاه تبریز به ارومیه

مرتضی آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: با هماهنگی صورت گرفته با کاروان‌ها و فرودگاه تبریز حجاج اعزامی از استان با حضور در پارکینگ فرودگاه تبریز با استفاده از وسائل نقلیه‌ای که کاروان‌ها در نظر گرفته‌اند به فرودگاه ارومیه برای انجام پرواز انتقال می‌یابند.

وی افزود: حجاج با توجه به زمان پروازهای اعلام شده و شش تا هفت ساعت قبل از ساعت پرواز اعلام شده از فرودگاه ارومیه باید در پارکینگ فرودگاه تبریز حضور یابند.

آقایی با اشاره به انجام پرواز حجاج استان از فرودگاه ارومیه گفت: هشت پرواز از فرودگاه ارومیه برای انتقال 3 هزار زائر اعزامی از استان به قصد کشور عربستان انجام می‌شود.

آقایی اضافه کرد: این پروازها از 15 مهر آغاز و تا 21 مهر ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس دفتر حج  و زیارت آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: امسال حجاج اعزامی از استان به دلیل بازسازی باند فرودگاه بین‌المللی تبریز از طریق فرودگاه ارومیه به سرزمین وحی مشرف می‌شوند و همه اعزام‌ها در قالب مدینه قبل خواهد بود.

امسال به دلیل انجام عملیات بازسازی در باند اصلی فرودگاه تبریز امکان انجام پروازهای حجاج از طریق هواپیماهای پهن پیکر از جمله بوئینگ 747 از طریق این فرودگاه امکان‌پذیر نشد.

انتهای پیام/‌ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول