اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده‌ای نزدیک

پارک فناوری در رباط کریم راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار رباط کریم از راه‌اندازی پارک فناوری در آینده نزدیک در این شهرستان خبر داد.

پارک فناوری در رباط کریم راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، بیژن سلیمان پور عصر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: راه‌اندازی این پارک یکی از اولویت‌های مسئولان در این شهرستان بود که با توجه به تمهیدات اندیشیده شده این پارک در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان در دستگاه‌های مختلف باید تمامی تلاش خود را به منظور ارتقای خدمات‌رسانی به مردم انجام دهند و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نکنند.

این مسئول تأکید کرد: در این راستا مسئولان هرچه در توان دارند باید به کار گیرند و در مسیر خدمات‌رسانی به مردم گام بردارند.

وی افزود: لزوم توجه به رفع کاستی‌ها و کمبودها در شهر یکی دیگر از مهم‌ترین وظایف مسئولان است لذا مدیران در دستگاه‌های اجرایی باید با شناخت کمبودها و اولویت‌بندی آنها مسیر توسعه و آبادانی بیشتر شهرستان را فراهم کنند.

سلیمان‌پور در ادامه سخنان خود به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادگی کردند و با نثار جان خود دشمن را از پای درآوردند.

وی تأکید کرد: نسل امروز نیز باید با الگوپذیری از رزمندگان اسلام در حفظ آرمان‌های نظام کوشا باشند و با ولایت‌مداری حفظ اهداف رزمندگان اسلام توطئه‌های امروز دشمن را خنثی کنند.

فرماندار رباط کریم گفت: پیشرفت و توسعه امروز کشور مرهون رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس است لذا باید با پاسداشت خون شهدا و علاوه بر تکریم خانواده‌های آنان ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

وی در ادامه سخنان خود به تلاش‌های صورت گرفته در شش ماه اول امسال اشاره کرد و افزود: با اختصاص اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ریال برای عمران و آبادانی روستاها، تاکنون چند روستای شهرستان به همت بخشداری مرکزی و با تلاش سایر دستگاه‌های ذیربط آسفالت شده است.

وی گفت: در هفته دولت 25 پروژه با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسیده و همچنین سه شرکت بزرگ که دارای صادرات به کشورهای آسیایی و اروپایی هستند، با 250 میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول