اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

پارک‌های علم و فناوری دارای ردیف بودجه باشند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید ردیف بودجه مشخصی برای پارک علم و فناوری لحاظ شود گفت: در اعتبارات استانی باید بودجه لازم در اختیار پارک علم و فناوری قرار گیرد.

پارک‌های علم و فناوری دارای ردیف بودجه باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم احمد امیرآبادی‌فراهانی پیش از ظهر امروز در بازدید از پارک علم و فناوری قم با اشاره به اینکه دشمنان نمی‌خواهند ما در کشور استقلال داشته باشیم تصریح کرد: یکی از راه‌های ایستادگی در برابر دشمنان تکیه بر دانش و اندیشه و تولید ثروت از این راه است و پارک‌های علم و فناوری نماد مسلم تولید ثروت بدون تکیه بر نفت هستند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب تاکیدات بسیاری بر توسعه علوم و توجه به دانش و فناوری داشته‌اند خاطر نشان کرد: امروز دشمنان دریافته‌اند که بستر توسعه و پیشرفت نظام از مسیر دستیابی به فناوری هسته‌ای می‌گذرد و دائما در این زمینه بهانه‌جویی کرده و نسبت به فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ما توطئه‌چینی می‌کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تمام فعالیت‌های هسته‌ای ما به صورت کاملاً شفاف از سوی آژانس مورد بررسی قرار می‌گیرد بیان کرد: باید تلاش در زمینه کاهش وابستگی به نفت اقدامات جدی انجام شود و حمایت از پارک‌های علم و فناوری بهترین راهکار است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های هسته‌ای ایران با تکیه بر دانش جوانان کشور بیان کرد: امروز دانشمندان جوان ایرانی با بهره‌گیری از علم و دانش بومی که به برکت خون شهیدان بزرگی همچون شهید علی‌محمدی و شهید شهریاری به ارمغان آمده است، توانسته‌اند ما را در زمینه دانش هسته‌ای از هرگونه وابستگی بی‌نیاز کنند.

امیرآبادی با اشاره به اینکه مجلس نگاه مثبت و حمایتی نسبت به فعالیت‌های پارک علم و فناوری دارد اضافه کرد: استان قم دارای جایگاه ملی و بین‌المللی است و مدیران استان باید در طراحی برنامه‌های خود بعد فراملی این استان را مدنظر قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه باید ردیف بودجه مشخصی برای پارک علم و فناوری لحاظ شود افزود: در اعتبارات استانی باید بودجه لازم در اختیار پارک علم و فناوری قرار گیرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول