اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر اندیمشک خواستار شد

اختصاص اعتبار ویژه برای سامان‌دهی به بزرگ‌ترین پارک اندیمشک

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اندیمشک خواستار اختصاص اعتبار ویژه به منظور مرمت و بازسازی پارک بزرگ این شهر شد.

اختصاص اعتبار ویژه برای سامان‌دهی به بزرگ‌ترین پارک اندیمشک

احمدعلی دوامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک با اشاره به اینکه این مکان تفریحی مدتی است به دلیل فرسودگی وسایل بازی و دیگر کمبودها آنگونه که باید مورد استقبال قرار نمی‌گیرد اظهار داشت: پارک بزرگ، مهم‌ترین منطقه تفریحی درون شهری اندیمشک محسوب می‌شود که احیای آن می‌تواند در جهت ارتقای سطح این پارک و رفاه حال شهروندان و افزایش نشاط آنان بسیار مؤثر باشد.

عضو شورای عالی استان‌ها در بخش دیگری از سخنان خود، بر ضرورت تسریع در اجرای طرح ترافیک در این شهرستان تاکید کرد و گفت: چند سال از اجرای فاز نخست این طرح در اندیمشک می‌گذرد اما به دلیل نبود اعتبار همچنان بلاتکلیف مانده است.

دوامی با بیان اینکه اجرای طرح ترافیک اندیمشک می‌تواند تسهیل و یکنواختی مطلوبی در ترددهای درون شهری ایجاد کند، درخواست کرد: مسئولان ذیربط اعتبار کافی برای اجرای این پروژه اختصاص دهند تا روند اجرایی آن از سر گرفته شود.

وی تاکید کرد: توجه به نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری با خرید اتوبوس‌های کولردار جدید، لزوم تامین اعتباراتی برای پرداخت حقوق معوقه کارکنان شهرداری اندیمشک و سنوات آن دسته از پرسنل که در شرف بازنشستگی است، همچنین رایزنی در سطوح بالا در راستای رفع مشکلات فی مابین شهرداری و راه آهن ناحیه زاگرس در زمینه تردد شهری از دیگر موضوعاتی است که باید مورد پیگیری و بررسی قرار بگیرد.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول