اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم کشاورزی ساری:

ترس استکبار جهانی از وحدت 2 کشور ایران و عراق است

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم کشاورزی ساری با اشاره به اینکه عداوت و نفاق دو کشور در جنگ هشت ساله با تدبیر امام خمینی (ره) به دوستی انجامید، گفت: استکبار از وحدت دو ملت ایران و عراق می‌ترسد.

ترس استکبار جهانی از وحدت 2 کشور ایران و عراق است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی‌اکبر یزدانی عصر امروز در بازدید و انعقاد تفاهمنامه بین دانشگاه القاسم الخضرا عراق با دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری بیان کرد: استکبار جهانی در جهت عداوت دیرینه‌ای که با اسلام دارد از وحدت و نزدیکی این دو ملت می‌ترسد.

وی با بیان اینکه مشترکات دو کشور فقط در همسایه بودن خلاصه نمی‌شود، تاکید کرد: دو ملت مشترکاتی که ریشه روحی و فکری و اعتقاد و آموزه‌های پیامبر اکرم و ائمه معصومین دارد، دارند.

یزدانی به همکاری این دو دانشگاه معتبر اشاره کرد و بیان داشت: این دو دانشگاه فعالیت علمی را آغاز کرده‌اند و توانمندی اسلامی توانمندی انقلاب اسلامی را رقم می‌زند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری گفت: ما مشتاق هستیم که مراکز علمی و دانشگاهی عراق پیشرفت کند و گسترش روابط بین دو ملت و همکاری بسیار گسترده فکری، فرهنگی، مذهبی و تمدنی و حتی سیاسی و بین‌المللی در کنار هم باشیم.

وی تاکید کرد: با مواضع عاقلانه دولت عراق،  دو ملت می‌توانند با هم گام بردارند و برنامه‌ریزی کنند و موانعی که بر سر دو کشور است که با تلاش مراکز علمی و دانشگاهی برطرف شود.

یزدانی به انعقاد تفاهمنامه بین دو دانشگاه اشاره کرد و گفت: این تفاهمنامه باید به شکل کاربردی امضا شود و در کوتاه‌ترین زمان اجرا شود.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول