اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیعیان شهر پونای هندوستان:

میزبانی ایران از جشنواره رضوی سبب وحدت مسلمانان می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیعیان شهر پونای هندوستان گفت: میزبانی ایران از جشنواره رضوی سبب افزایش وحدت بین مسلمانان می‌شود.

میزبانی ایران از جشنواره رضوی سبب وحدت مسلمانان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید کمیل اصغر زیدی صبح امروز در حاشیه سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی امام رضا(ع) که در استان مازندران در حال برگزاری است در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هیچ کار خدا بدون حکمت و مسئلت نیست، اظهار داشت: حضور امام رضا(ع) در کشور ایران یک نعمت تلقی می‌شود.

وی ادامه داد: وجود امام رضا در ایران برای همه مردم منطقه یک نعمت بوده و این جایگاه امامت و ولایت سبب افزایش روحیه و وحدت مسلمانان می‌شود.

این قصه‌گوی رضوی از کشور هندوستان با اشاره به اینکه برپایی جشنواره رضوی به نحو مطلوبی در مازندران در حال برگزاری است، تصریح کرد: این جشنواره با استقبال خوب قصه‌گویان برتر داخلی و خارجی می‌تواند با درخشش خوب قصه‌گویان و جشنواره چهارم به ظهور برسد.

اصغر زیدی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه قصه از مهم‌ترین ابزار رسانه‌ای است، برگزاری جشنواره قصه‌گویی رضوی موجب اعتلای این فرهنگ در کشور شده است.

وی خواستار افزایش اطلاع‌رسانی وسیع در سطح بین‌المللی برای استقبال هرچه بیشتر کشورهای اسلامی شد و اظهار داشت: رایزنی‌های فرهنگی موجب حضور بیشتر کشورهای مختلف در جشنواره‌های رضوی آینده در ایران و مازندران می‌شود.

انتهای پیام/صا30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول