اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان-12

وحدت همدان در شورای سیاست‌گذاری جشنواره تئاتر کودک به نمایش درآمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از نمایش وحدت و همدلی استان در شورای سیاست‌گذاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان خبر داد.

وحدت همدان در شورای سیاست‌گذاری جشنواره تئاتر کودک به نمایش درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، خسرو بیات پس از نشست شورای سیاست‌گذاری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان که امروز در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده بود، اظهار داشت: حضور فعالانه مسئولان ارشد استان به خصوص استاندار و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در این نشست جای بسی تقدیر و تشکر دارد و این حضور دستاوردهای خوبی به همراه داشت که از جمله این دستاوردها نمایش وحدت و همدلی مسئولان استان در توجه به برنامه‌های فرهنگی و هنری استان بود.

وی با بیان اینکه در این نشست به همه اهداف مورد نظر رسیدیم، افزود: همه مسئولان استان و کشور به اهمیت جشنواره تئاتر کودک و نوجوان واقف هستند و حامیان ما در برگزاری این جشنواره خواهند بود.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه در این نشست با یکپارچگی مسئولان استانی و کشوری به گفتمان مشترک هنری رسیدیم، افزود: بر اساس این گفتمان، اهمیت جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به عنوان زیربنای هنرهای نمایشی کشور بیشتر از سایر جشنواره‌ها مشخص می‌شود.

وی تأکید کرد: میزان اهمیت، تاثیرگذاری و قدمت جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان بیشتر از جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان بوده و جشنواره تئاتر کودک و نوجوان مادر سایر جشنواره‌های نمایشی است.

بیات اظهار کرد: استاندار همدان، در حاشیه این نشست ضمن حمایت از برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، اعلام کرد جلسات بعدی با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط در استان برگزار می‌شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد وحدت و یکپارچگی و حمایت نماینده محترم ولی فقیه در استان، مسئولان و نمایندگان در برگزاری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان فرصت مغتنمی است که به اجرای یک رویداد مهم و اثرگذار فرهنگی با تمام استانداردها در همدان منجر خواهد شد.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول