اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرمانشاه در خانه ملت:

انتقاد از دولت باید در راستای افزایش روزافزون وحدت ملی باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرمانشاه در خانه ملت گفت: فصل، فصل اختلاف نیست انتقادها نباید اختلاف‌انگیز و شبهه‌انگیز باشد چراکه اینگونه به نتیجه مطلوب نمی‌رسیم.

انتقاد از دولت باید در راستای افزایش روزافزون وحدت ملی باشد

سید‌سعید حیدری‌طیب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به اظهار نظر سید‌محمد خاتمی رئیس‌جمهور سابق در پی ارائه آمار درآمد 500 میلیارد دلاری دولت فعلی‌، رشد کمتر از 2 درصدی اقتصاد، و شبهه در ایجاد اشتغال دو میلیونی اظهار کرد: هر دولتی در زمان خدمت خود کارهای مثبت و منفی زیادی انجام می‌دهد.

حیدری‌طیب ادامه داد: دولت نهم و دهم دولتی تلاشگر بوده اما ایراد‌های هم دارد که باید در راستای انتقاد سازنده بیان کرد.

وی با بیان اینکه فصل، فصل اختلاف نیست تصریح کرد: صحبت‌ها و انتقادها نباید اختلاف‌انگیز و شبهه‌انگیز باشد چراکه اینگونه به نتیجه مطلوب نمی‌رسیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام صحبت‌ها و انتقادها باید در زمینه اصلاح مملکت و به نفع مردم باشد نه به دلیل منافع خود دیگران را تخریب کنیم و روح امید را از مردم بگیرم.

وی با اشاره به اینکه باید همیشه و در هر کاری پیرو خط رهبری بود افزود: اطلاعات و آگاهی ما از مسائل به اندازه آگاهی و بصیرت رهبری نیست وقتی رهبری موضوعی را قبول دارد جای هیچگونه شبهه‌ا‌ی باقی نمی‌ماند.

حیدری‌طیب اظهار کرد: نباید مسئله تحریم‌ها را نادیده گرفت انصافاً در طی این 33 سال هیچ‌وقت فشار تحریم‌ها به این حد نبوده است با این وضعیت نیز به خوبی با این موضوع برخورد می‌کنیم و پیروز میدان هستیم.

وی با بیان اینکه انتقادهایی نیز بر دولت فعلی وارد است گفت: انتقاد ما از دولت در راستای افزایش روزافزون وحدت ملی است و کاملاً سازنده است و در هر زمینه ابتدا صلاح مردم را می‌بینیم.

نماینده مردم کرمانشاه در خانه ملت ادامه داد: با نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری برای معرفی خود نباید چهره‌های مهم سیاسی را تخریب کرد چراکه دشمنان نظام اطراف ما را احاطه کرده و به دنبال شعله‌ور کردن اختلاف‌های داخلی هستند.

وی با بیان اینکه ایران قطب مهم خاورمیانه است تصریح کرد: بازیگر اصلی منطقه ایران است که در جهان در همه زمینه حرف برای گفتن دارد و لذا به دلیل موفقیت‌های روزافزون جمهوری اسلامی ایران دشمنان آن را زیر ذره‌بین می‌گذارند پس بر همه دولتمردان واجب است که وحدت ملی را رعایت کنند.

حیدری‌طیب با اشاره به اظهارات خاتمی مبنی بر اینکه ما پیش از آنکه به دنبال حاکم کردن جناح خود باشیم به دنبال حاکم کردن عقلانیت هستیم، گفت: عقلانیت یکی از منابع فقه است و دین اسلام نیز بر همین مبنا استوار است و در نهایت عقلانیت همان بصیرت مقام معظم رهبری است و ما عقلانیت را با این معنی قبول داریم.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول