اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی:

وحدت مهم‌ترین شاخصه نیروهای مسلح کشور است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی از وحدت به عنوان مهم‌ترین شاخصه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی یاد کرد.

وحدت مهم‌ترین شاخصه نیروهای مسلح کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صفوة‌الله‌ امام‌وردی محمدی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی خراسان‌شمالی به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: این وحدت سبب شده تا کشورمان از امنیت بالایی برخوردار باشد که همواره مردم و مسئولان نیز به این مهم صحه گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه وحدت نیروهای نظامی و انتظامی در خراسان‌شمالی نیز در بالاترین سطح قرار دارد، افزود: این امر خراسان‌شمالی را به یکی از استان‌های امن کشور تبدیل کرده است.

محمدی با اشاره به ارتقای احساس امنیت در سال‌های اخیر در جامعه گفت: خوشبختانه احساس امنیت خوبی در جامعه وجود داشته و با تعامل مردم در حوزه پیشگیری از وقوع جرائم خراسان‌شمالی در صدر جدول استان‌های موفق قرار دارد.

وی تصریح کرد:‌ در کشف جرائم نیز توفیقات خوبی حاصل شده که نتیجه تلاش مأموران و مشارکت مردم بوده است.

امام جمعه بجنورد هم در این همایش با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح از ویژگی‌های برجسته‌ای در نظام اسلامی برخوردارند، گفت: نیروهای مسلح در این نظام لشکریان اسلام و به عنوان دژ محکمی برای جلوگیری از هجمه‌های دشمنان محسوب شده‌اند.

حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی با بیان اینکه این نیروهای مخلص، همواره برای امنیت در جامعه و حفاظت از مرزها تلاش می‌کنند، افزود: این مهم سبب شده تا امنیت در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، خانوادگی و هر نوع امنیتی که جامعه به آن نیاز داشته تأمین شود.

امام جمعه بجنورد با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار امیدواری کرد تا با تداوم مشارکت مردم امنیت بیش از پیش در جامعه ارتقاء یابد.

به گزارش فارس، در این مراسم که در محوطه فرماندهی انتظامی خراسان‌شمالی به اجرا درآمد، یگان‌های مختلف نظامی و انتظامی از مقابل کلام الله مجید،‌ تمثال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری و حاضران رژه رفتند.

اجرای حرکات نمایشی و همچنین رزمی از دیگر برنامه‌های نخستین روز از هفته نیروی انتظامی در خراسان‌شمالی بود.

عملیات سلاح‌کشی و واحد رهایی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود که به صورت نمادین از سوی یگان ویژه پاسداران به اجرا در آمد.

در این مراسم همچنین از خانواده‌های معظم شهدای نیروی انتظامی، کارکنان نمونه و بازنشستگان که اخیراً به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند، تجلیل شد.

هشت تا 14 مهر به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول