اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت گلف گیلان:

خبرنگاران گیلان آموزش رایگان گلف می‌بینند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت گلف گیلان از آموزش رایگان ورزش گلف به خبرنگاران استان خبر داد و گفت: تمام شهروندان گیلانی نیز به مدت یک ماه آموزش رایگان گلف می‌بینند.

خبرنگاران گیلان آموزش رایگان گلف می‌بینند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محسن خاکزاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران در سالن اجتماعات مهمانسرای المپیک این شهر با اشاره به تلاش‌های گسترده هیئت گلف در راستای رشد و پیشرفت این ورزش در استان اظهار کرد: احداث خانه گلف و راه‌اندازی هیئت‌های فعالان ورزش در رودسر، فومن و شفت از اقدام‌های اخیر هیئت گلف استان بوده است.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات در سطوح مختلف از برنامه‌های هیئت گلف بوده است افزود: هیئت گلف با وجود هزینه بالای این ورزش در استان آمادگی خود را برای آموزش این رشته ورزشی مفرح برای تمام سطوح اعلام می‌دارد.

رئیس هیئت گلف گیلان از آموزش رایگان ورزش گلف به خبرنگاران استان خبر داد و گفت: دیگر شهروندان گیلانی علاقه‌مند نیز می‌توانند به مدت یک ماه از آموزش رایگان گلف بهره ببرند.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به خانه گلف گیلان به آدرس رشت‌ـفلکه صابری طبقه سوم بانک پارسیان و یا با مراجعه به دفتر هیئت گلف واقع در مجموعه ورزشی شهید عضدی در بلوار نامجوی این شهر ثبت نام کنند.

خاکزاد با اعلام شماره تلفن‌های 3235799- 7239466- 0131 خاطرنشان کرد: هیئت گلف گیلان فضای خوبی را برای آموزش این رشته ورزشی در استان فراهم کرده و قادر است در رده‌های سنی مختلف ورزشکاران این رشته را به مسابقات ملی و بین‌المللی اعزام کند.

وی افزود: هیئت گلف آمادگی خود را پیرامون آموزش این ورزش و عقد قرارداد با نهادهای دولتی و غیر دولتی به صورت ویژه اعلام می‌کند.

خاکزاد با اشاره به جغرافیای خاص گیلان، این استان را بهترین مکان برای رشد ورزش گلف دانست و اذعان کرد: این هیئت در جذب اسپانسر نیز موفقیت‌های خوبی به دست آورده است.

وی در ادامه اهانت به پیامبر اسلام (ص) و تولید و انتشار فیلم موهن را به نمایندگی از هیئت گلف استان محکوم کرد و از مجامع تاثیرگذار بین‌الملل خواستار رسیدگی به این جسارت بزرگ آمریکا و صهیونیسم شد.

نائب رئیس هیئت گلف گیلان نیز در این نشست با ارائه گزارش شش ماه نخست امسال خود، اظهار کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی در اردیبهشت امسال و برگزاری مسابقات مینی‌گلف قهرمانی کشور در دو بخش آقایان و بانوان از جمله برنامه‌های این هیئت بوده است.

لیلا مهرآور، با اشاره به برگزاری مسابقه گلف مردان در مهر جاری افزود: جمعه هفته جاری مسابقات شات و پات در زمین ورزشی هتل کادوس رشت برگزار می‌شود.

وی به تدریس گلف به عنوان یکی از دروس اختیاری رشته تربیت بدنی در آموزشکده سمای رشت اشاره کرد و گفت: تلاش هیئت گلف در راستای توسعه این ورزش برای ورود این رشته ورزشی به مدارس نیز است.

عضو هیئت رئیسه گلف گیلان نیز در نشست مذکور با اشاره به تلاش‌های انجام شده در راستای توسعه گلف در گیلان اظهار کرد: تلاش برای توسعه گلف در کشورهای حاشیه دریای خزر نیز از برنامه‌های هیئت گلف استان است.

لیلا کهن فلاح، با قدردانی از همکاری مدیر کل ورزش و جوانان استان با این هیئت اذعان کرد: همکاری این اداره کل و دیگر هیئت‌های مربوطه برای احداث زمین گلف در رشت ضرورت دارد.

مهران حمزه رفعتی دبیر هیئت گلف گیلان نیز در این نشست با خوب ارزیابی کردن اجرای طرح استعدادیابی دانش‌آموزان مدارس رشت در تیر ماه گذشته، اظهار کرد: برگزاری مسابقات مختلف در گروه‌های سنی ویژه از دیگر برنامه‌های این هیئت در سال جاری است.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول