اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای تعیین رئیس جدید

مجمع انتخابات هیئت گلف قم برگزار می‌شود‌

خبرگزاری فارس: مجمع انتخابات هیئت گلف استان قم برای تعیین و معرفی رئیس جدید این هیئت با حضور مسئولان فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار می‌شود.

مجمع انتخابات هیئت گلف قم برگزار می‌شود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از قم گلف از جمله رشته‌های تازه وارد به جمع ورزش‌های قدیمی و با سابقه ورزش قم است که نزدیک به هفت سال از عمر فعالیت این رشته در قم می‌گذرد و تاکنون سه رئیس هیئت به خود دیده است که این افراد به ترتیب محمد بابایی، سیدمحمد علویون و محمد اسماعیلی بوده‌اند، کاندیداهایی که در مجمع انتخابات جدید خبری از آنها نیست.

از آغاز فعالیت این رشته در قم که به حدود سال 1383 باز می‌گردد، محمد بابایی مسئول سابق گروه تحقیقات، برنامه‌ریزی و آموزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم ریاست آن را بر عهده داشت، اما در ادامه با کنار رفتن بابایی به سبب مشغله‌های فراوان، مجمع انتخابات این هیئت برگزار شد و سیدمحمد علویون سکان گلف را در دست گرفت.

در مدت بیش از چهار سال گذشته با حضور علویون اتفاقات خوبی در گلف قم رخ داد و طی آن ساخت و ساماندهی زمین‌های گلف و مینی‌گلف، توسعه بخش همگانی و حرکت در مسیر قهرمانی گلف و مینی‌گلف و همچنین توجه ویژه به امر آموزش به شکل مطلوبی مورد توجه قرار گرفت.

اما در حالی که نزدیک به یک سال و دو ماه از پایان دوره ریاست چهار ساله سیدمحمد علویون در هیئت گلف استان قم می‌گذشت مجمع انتخابات هیئت گلف استان قم در اردیبهشت ماه سال 90 برگزار شد و این مجمع محمد اسماعیلی را به عنوان رئیس جدید انتخاب کرد اما اسماعیلی بعد از شش ماه از این سمت ریاست هیئت گلف استان قم کنار رفت.

در حالی که هم‌اکنون ناصر لسانی از پیشکسوتان با سابقه و خوشنام گلف قم مسئولیت سرپرستی این هیئت را بر عهده دارد، بدین ترتیب مجمع انتخابات هیئت گلف استان قم با حضور کاندیداهای مورد تایید برای مشخص شدن رئیس جدید هیئت گلف استان قم روز یکشنبه چهارم تیر ماه با حضور مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان قم و اعضای مجمع هیئت گلف برگزار می‌شود و کاندیداهای احتمالی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

کاندیداهای این مجمع برای به دست آوردن سکان ریاست هیئت گلف استان قم در مجمع روز یکشنبه در حضور رئیس فدراسیون گلف و مدیرکل و معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم و همچنین سایر اعضای مجمع به انتظار شمارش آرای اعضای واجد شرایط رأی دادن خواهند نشست.

از جمله اقدامات مهم صورت گرفته در هیئت گلف استان قم در مدت ریاست سیدمحمد علویون در طول چهار سال گذشته می‌توان به حضور تیم‌های مردان و بانوان به عنوان نماینده گلف قم در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور کشور و همچنین رقابت‌های قهرمانی کشور اشاره کرد.

همچنین از مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده هیئت گلف استان قم، به میزبانی دو دوره متوالی رقابت‌های گلف جام وحدت به مناسبت میلاد رسول گرامی اسلام در اسفند ماه هر سال و راه‌اندازی آموزش گلف در مدارس و دانشگاه‌های قم اشاره کرد و در حال حاضر رشته مینی‌گلف در مدارس و گلف در دانشگاه‌های آزاد و دولتی قم در حال آموزش است.

از سوی دیگر گلف قم در سال جاری موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول گلف مردان باشگاه‌های کشور شده است و در آستانه صعود به لیگ برتر قرار دارد، ضمن اینکه تیم مینی‌گلف قم در پیکارهای قهرمانی کشور عنوان سوم را کسب کرد و علی منفرد به عنوان نماینده قم به تیم ملی این رشته ورزشی راه یافته است.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول