اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت گلف گیلان:

زمین مینی‌گلف گیلان ساخته شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت گلف گیلان از ساخت نخستین زمین مینی‌گلف استان خبر داد.

زمین مینی‌گلف گیلان ساخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محسن خاکزاد پیش از ظهر امروز در جلسه هیئت گلف استان با اشاره به ساخت نخستین زمین گلف در گیلان اظهار کرد: زمین مینی‌گلف در ابعاد یک در چهار متر برای نخستین بار در گیلان ساخته شده است.

وی هزینه طراحی و ساخت این زمین را 3 میلیون و 500 هزار ریال عنوان کرد و افزود: از این پس ورزشکاران و علاقه‌مندان به رشته مینی‌گلف می‌توانند از امکانات هیئت گلف استان بهره‌مند شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت مسئولان بتوانیم با تجهیز لوازم ورزشی در دیگر شهرستان‌های گیلان این رشته ورزشی را در سطح استان گسترش دهیم.

به گفته وی، رشته ورزشی مینی‌گلف یکی از پرطرفدارترین شاخه‌های ورزش گلف است که می‌توان در فضایی اندک به بازی و تفریح پرداخت.

خاکزاد، یادآور شد: مینی‌گلف انجام بازی گلف را در مساحت‌های کوچک‌تر از زمین استاندارد فراهم می‌کند و در آن تنها از ضربات کوتاه (putt) استفاده می‌شود.

وی هدف از بازی مینی‌گلف را استفاده از تمرکز که یکی از ویژگی‌های گلف است، عنوان کرد و یادآور شد: هدایت توپ به حفره باید با تمرکز کامل و کمترین ضربه انجام شود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول