اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت گلف گیلان:

آموزش همگانی ورزش گلف در مدارس رشت آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت گلف گیلان از آغاز دوره‌های تابستانی آموزش همگانی ورزش گلف و طرح استعدادیابی در مدارس رشت خبر داد.

آموزش همگانی ورزش گلف در مدارس رشت آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محسن خاکزاد ظهر امروز در جلسه هیئت گلف استان، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته علاوه بر آمادگی کامل این هیئت در برگزاری دوره‌های آموزش همگانی ورزش گلف، طرح استعدادیابی دانش‌آموزان مدارس ابتدایی تا دبیرستان نیز آغاز شده است.

وی، با اشاره به آماده‌سازی زیرساخت‌ها و تجهیز لوازم آموزشی مورد نیاز در هیئت گلف استان، افزود: برگزاری دوره‌های تابستانی این ورزش از تیرماه امسال آغاز می‌شود و به شرکت کنندگان در این دوره آموزشی گواهینامه معتبر از طرف هیئت گلف استان اعطا می‌شود. به گفته این مسئول، متقاضیان برای ثبت‌نام می‌توانند تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه 8 تیر جاری با مراجعه به دفتر هیئت گلف استان واقع در ورزشگاه شهید عضدی رشت نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی درباره آغاز طرح استعدادیابی مدارس تصریح کرد: این طرح 18 تا 21 تیر جاری به مدت چهار روز در دوره‌های جداگانه در رده پسران و دختران در رشت برگزار می‌شود. خاکزاد افزود: دانش‌آموزان حداکثر می‌توانند تا تاریخ 15 تیرماه با ثبت نام در این طرح علاوه بر شرکت رایگان در طرح استعدادیابی مدارس میزان استعداد و توانمندی خود را در این رشته ورزشی سنجیده و برای شرکت در دوره‌های آموزشی مقدماتی و پیشرفته گلف حضور یابند.

وی از تخفیفات ثبت نام دانشجویان و دانش‌آموزان، هنرمندان و خبرنگاران در دوره‌های آموزشی ورزش گلف خبر داد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول