اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مجمع انتخابات

علویون دوباره رئیس هیئت گلف قم شد

خبرگزاری فارس: مسئول امور مجامع هیئت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم از معرفی رئیس جدید هیئت گلف استان قم خبر داد.

علویون دوباره رئیس هیئت گلف قم شد

محسن فارسی امروز در حاشیه این مجمع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: مجمع انتخابات هیئت گلف استان قم در حضور کیکاووس سعیدی رئیس فدراسیون گلف و جهان‌بینی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و سایر اعضای مجمع هیئت گلف قم در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد و طی آن سیدمحمد علویون با بیشترین رأی اعضای مجمع سکان هدایت این هیئت را در دست گرفت.

وی ادامه داد: در واقع پس از چند ماه اداره گلف قم به صورت سرپرستی، یک کاندیدا برای به دست آوردن کرسی ریاست هیئت گلف استان قم در مجمع انتخابات این هیئت حضور داشت که از جمع 15 رأی اعضای مجمع این هیئت، تمام آراء به علویون اختصاص یافت تا وی رئیس هیئت گلف استان قم شود.

 

سابقه ریاست علویون در هیئت گلف قم

مسئول امور مجامع هیئت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: مجمع انتخابات هیئت گلف استان قم در حالی برگزار شد که به غیر از سال 1390 در طول بیش از چهار سال قبل از آن، مسئولیت ریاست هیئت گلف استان قم بر عهده سیدمحمد علویون از ورزشکاران با سابقه و مربیان نام آشنای این رشته ورزشی بود و در زمان وی تلاش‌های زیادی برای رشد و توسعه گلف قم صورت گرفت و اکنون نیز با کناره‌گیری محمد اسماعیلی از ریاست این هیئت بعد از یک سال فعالیت، بار دیگر علویون برای این مسئولیت مهم برگزیده شد.

 

حضور مداوم ورزشکاران گلف قم در رقابت‌های قهرمانی کشور

وی افزود: از جمله اقدامات مهم صورت گرفته در هیئت گلف استان قم در مدت ریاست سیدمحمد علویون در طول بیش از چهار سال گذشته می‌توان به حضور مداوم ورزشکاران توانمند گلف استان قم در رقابت‌های گلف قهرمانی کشور در هر دو بخش آقایان و بانوان اشاره کرد.

 

راه‌اندازی زمین اختصاصی گلف در استان قم

فارسی عنوان داشت: همچنین از مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده هیئت گلف استان قم، میزبانی رقابت‌های گلف قهرمانی جام وحدت بزرگسالان کشور و راه‌اندازی زمین اختصاصی این رشته ورزشی در استان قم است که چهره‌های مطرحی را از این رشته ورزشی معرفی کرده است.

وی ابراز داشت: از سوی دیگر در طول این سال‌ها گلف استان قم در بخش بانوان تحرک بسیار خوبی پیدا کرد و بانوان گلف‌باز قم در رقابت‌های کشوری پرفروغ ظاهر شدند ضمن اینکه توجه به امر آموزش نیز در این مدت بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت و سبب رشد و شناساندن بسیار این رشته به مردم و شهروندان قمی شد.

مسئول امور مجامع هیئت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: در مجمع انتخابات هیئت گلف استان قم و پس از اینکه انتخاب علویون مسجل شد، هر کدام از اعضای مجمع انتظارات خود را از رئیس جدید عنوان کردند.

علویون در حالی به عنوان رئیس هیئت گلف استان قم انتخاب شد که انتظار جامعه ورزش گلف این است که با حضور وی، این رشته ورزشی از اعتبارات و امکانات مناسبی که بخش خصوصی دارد، بهره‌مند شده و در مسیر پیشرفت حرکت کند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول