اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون گلف

رئیس هیئت گلف خراسان رضوی رای اعتماد گرفت

خبرگزاری فارس: مجمع انتخاب رئیس هیئت گلف خراسان رضوی در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

رئیس هیئت گلف خراسان رضوی رای اعتماد گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، در این جلسه که با حضور کیکاووس سعیدی رئیس فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران، مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع انتخاب رئیس هیئت برگزار شد؛ محسن پورتقی با کسب 14 رأی از مجموع 15 رأی و یک رأی سفید مأخوذه، برای 4 سال دیگر رئیس هیئت گلف خراسان رضوی شد.

کیکاووس سعیدی رئیس فدراسیون گلف در این جلسه با اشاره به سطح بالای ورزشکاران گلف استان در کشور گفت: هیئت

وی افزود: با توجه به این توانمندی فدراسیون گلف تلاش می کند تا حداکثر 3 ماهه آینده تمام تجهیزات تخصصی مورد نیاز هیئت خراسان رضوی را مهیا و به آن تحویل دهد.

سعیدی با بیان اینکه باید زمینه مشارکت بخش خصوصی به منظور احداث زمین اختصاصی گلف استان هرچه زودتر فراهم شود، اظهار داشت: در صورت جذب سرمایه گذار و احداث زمین گلف مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه مشهد، می توان مشکل مکان تمرین ورزشکاران و برگزاری مسابقات را برای همیشه رفع کرد.

رئیس فدراسیون گلف کشور نگرش عموم مردم نسبت به این ورزش را نادرست برشمرد و گفت: مردم تصور می‌کنند این ورزش مختص افراد متمول است که باید با فرهنگ سازی از طریق رسانه‌های گروهی این نوع نگرش را تغییر داد.

وی با بیان اینکه ورزش گلف در دنیا جایگاه ممتازی دارد، اعلام کرد: این ورزش رشته‌ای المپیکی و جزو بازی‌های آسیایی است بنابراین باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد تا باتوجه به ظرفیت موجود، شاهد پیشرفت و ارتقای سطح کیفی ورزشکاران این رشته در سال های آتی باشیم.

در ادامه این جلسه سیدعلی اکبر هاشمی جواهری، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز شناسانده نشدن ورزش گلف در سطح جامعه را عمده‌ترین مشکل این ورزش عنوان کرد و گفت: متاسفانه تاکنون فعالیت جدی در مورد معرفی ورزش گلف به مردم انجام نشده و همین موضوع موجب شناسایی نشدن تعداد بیشتری از افراد مستعد این ورزش در استان شده است.

وی افزود: در چنین شرایطی جذب سرمایه‌گذار به منظور تامین هزینه‌های ساخت و راه اندازی زمین اختصاصی گلف دشوار است و رفع آن نیازمند ایجاد فضای همدلی در این هیئت و تلاش همه فعالان این عرصه در راستای رونق این ورزش در استان است.

هاشمی جواهری اظهار امیدواری کرد: با حمایت فدراسیون گلف، این ورزش در استان خراسان رضوی بیش از گذشته فعال شود.

محسن پورتقی رئیس هیئت گلف خراسان رضوی نیز پس از گرفتن رای اعتماد از سوی اعضای هیئت با ارائه گزارشی از عملکرد 4 ساله خود در این هیئت، گفت: در این مدت هیئت گلف خراسان رضوی با توجه به محدودیت‌ها در تجهیزات، زمین اختصاصی و تأمین

هزینه‌های جانبی تمام تلاش خود را برای ادامه فعالیت این ورزش به کار بست.

وی افزود: کسب رتبه‌های پنجم و ششم در میان 18 استان حاصل این تلاش بوده است.

پورتقی با اشاره به شرایط نامناسب زمین گلف مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه مشهد اظهار کرد: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی برای تجهیز و بهره برداری زمین گلف این مجموعه در آینده‌ای نزدیک  قول مساعد داده است.

رئیس هیئت گلف خراسان رضوی در مورد زمین مینی گلف مجموعه ورزشی شهید بهشتی مشهد نیز گفت: احداث این پروژه تاکنون80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای آن حدود 20 میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول