اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکست در مرحله نیمه نهایی

گلف‌بازان قم از صعود به دیدار نهایی بازماندند

خبرگزاری فارس: تیم هیئت گلف استان قم از راهیابی به مسابقه نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول گلف مردان باشگاه‌های کشور بازماند.

گلف‌بازان قم از صعود به دیدار نهایی بازماندند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها دو تیم برتر گروه‌های اول و دوم مقدماتی لیگ دسته اول گلف مردان باشگاه‌های کشور به صورت ضربدری با یکدیگر مسابقه دادند تا در پایان قهرمان لیگ دسته اول مشخص شود که بر این اساس تیم‌های گلف پرسپولیس و آزادگان مسجد سلیمان به دیدار فینال پیکارهای لیگ دسته اول گلف مردان باشگاه‌های کشور در بخش آقایان راه یافتند.

در این مرحله از رقابت‌های لیگ دسته اول گلف مردان باشگاه‌های کشور، تیم هیئت گلف استان قم که با ترکیبی از گلف‌بازان بومی در مسابقات شرکت کرده است، تلاش زیادی انجام داد تا با راهیابی به دیدار نهایی مسابقات لیگ دسته اول گلف، جواز صعود به لیگ برتر را به دست بیاورد اما در این مرحله برابر تیم آزادگان مسجد سلیمان مغلوب شد.

گلف‌بازان قم بعد از اینکه در آخرین بازی خود در مرحله گروهی مقابل تیم هیئت گلف استان زنجان به برتری رسیدند و مقابل نماینده مسجد سلیمان نیز بهترین عملکرد خود را نشان دادند تا به نیمه نهایی صعود کنند، اما در نیمه نهایی نتوانستند جواز حضور در دیدار نهایی را کسب کنند.

بعد از دو سال وقفه، امسال تیمی از هیئت گلف استان قم برای حضور در مسابقات لیگ دسته اول گلف مردان باشگاه‌های کشور اعلام آمادگی کرد و به همین منظور در مرحله رفت و برگشت این رقابت‌ها در اهواز و تهران حضور پر قدرتی داشت.

رقابت‌های لیگ دسته اول گلف آقایان کشور در حالی برگزار شد که در این رقابت‌ها تیم هیئت گلف استان قم توانست در جدالی حساس مقابل تیم هیئت گلف استان زنجان نتیجه را به سود خود رقم بزند.

رقابت‌های دور برگشت در حالی برگزار شد و تیم هیئت گلف قم به عنوان صدرنشین گروه دوم راهی مرحله نیمه نهایی شده بود.

امسال مسابقات لیگ دسته اول گلف مردان باشگاه‌های کشور با حضور هشت تیم در دو گروه چهار تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار شد و تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره، رقابت‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار کردند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول