اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت گلف استان قم:

لیگ برتر دور از دسترس گلف‌بازان قمی نبود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت گلف استان قم با اشاره به توانمندی گلف‌بازان قم گفت: حضور در لیگ برتر دور از دسترس گلف‌بازان قمی نبود.

لیگ برتر دور از دسترس گلف‌بازان قمی نبود

سیدمحمد علویون امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اهار کرد: حضور در مسابقات لیگ برتر گلف مردان باشگاه‌های کشور دور از دسترس گلف‌بازان قمی نبود اما لیگ برتری شدن شرایطی می‌خواهد که هنوز ما از آن برخوردار نیستیم.

وی ادامه داد: اگر به لیگ برتر گلف مردان باشگاه‌های کشور صعود می‌کردیم نگرانی‌های خاص خود را داشتیم و اکنون که در لیگ دسته اول این رشته حضور داریم نیز برخی نیازهای مبرم و ضروری داریم که باید برای توسعه گلف آنها را رفع کنیم.

رئیس هیئت گلف استان قم تاکید کرد: تیم هیئت گلف قم در مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور نتایج بسیار خوبی کسب کرد و توانست خود را به جمع چهار تیم برتر و مرحله نیمه نهایی این مسابقات برساند.

وی بیان داشت: به هر حال حضور در مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته اول گلف نشان از توانمندی و استعداد بالای گلف‌بازان قمی است و گلف قم نشان داده است که با وجود هر گونه محدودیت این توان را دارد که به موفقیت‌های بزرگی دست یابد.

علویون در ادامه با اشاره به وضعیت مرحله نهایی رقابت‌های امسال لیگ دسته اول گلف کشور بیان داشت: مسابقاتی که امسال به پایان رسید و تیم‌های راه یافته به لیگ برتر گلف باشگاه‌های کشور را شناسایی کرد از اسفند ماه سال گذشته آغاز شده بود.

وی خاطر نشان کرد: هشت تیم در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول گلف کشور حضور داشتند که بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای در دو گروه چهار تیمی برگزار کرده و از هر گروه دو تیم جواز صعود به نیمه نهایی را کسب کردند.

رئیس هیئت گلف استان قم عنوان داشت: در مرحله نیمه نهایی تیم‌های هیئت گلف استان گلستان، آزادگان مسجد سلیمان، هیئت گلف استان قم و پرسپولیس مسجد سلیمان حضور داشتند و در نهایت دو نماینده مسجد سلیمان مستقیما راهی لیگ برتر شدند.

و اضافه کرد: تیم پرسپولیس مسجد سلیمان در فینال لیگ دسته اول گلف مردان با عبور از تیم آزادگان مسجد سلیمان به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

علویون افزود: در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول گلف مردان کشور تیم گلف قم به مقام چهارم دست یافت.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول