اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت گلف قم:

برترین‌های مسابقات‌ گلف جام رمضان قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت گلف استان قم گفت: با برگزاری رقابت‌های جام رمضان قهرمانی استان قم، افراد برتر در پایان این مسابقات معرفی شدند.

برترین‌های مسابقات‌ گلف جام رمضان قم معرفی شدند

حمید جلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم عنوان کرد: پیکارهای گلف جام رمضان استان قم با حضور قابل توجه علاقمندان در مجموعه زمین‌های گلف بوستان غدیر قم به انجام رسید و در پایان از افراد برتر با هدایایی قدردانی شد.

نایب رئیس هیئت گلف استان قم اضافه کرد: در پایان این پیکارها، محمد یوسفی توانست بالاتر از سایر شرکت‌کنندگان در جایگاه نخست ایستاده و عنوان قهرمانی مسابقات گلف جام رمضان قهرمانی استان قم را به خود اختصاص دهد.

جلیلی با اشاره به نفرات دوم و سوم رقابت‌های گلف قهرمانی قم خاطر نشان کرد: بعد از محمد یوسفی، نفر دوم این مسابقات علی منفرد بود تا این گلف‌باز عنوان نایب ‌قهرمانی پیکارهای گلف جام رمضان قم را به دست بیاورد.

وی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات که از سطح بسیار بالایی با حضور برترین‌های گلف قم برخوردار بود، علی ملک‌لی موفق به کسب مقام سوم شد تا بدین‌ترتیب برترین‌های این دوره از رقابت‌ها معرفی شوند.

نایب رئیس هیئت گلف استان قم با تمجید از ورزشکاران شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات تصریح کرد: برگزاری این مسابقات منجر به توسعه روزافزون رشته ورزشی گلف می‌شود و زمینه‌ معرفی استعدادهای جدید به ورزش و رشته گلف را فراهم می‌کند.

وی گفت: رشته ورزشی گلف آینده‌ بسیار درخشانی در قم دارد و قطعاً زمانی نخواهد گذشت که این رشته را به عنوان یکی از ورزش‌های افتخار‌آفرین و موفق در ورزش استان قم معرفی خواهیم کرد زیرا هم در بخش مردان و هم در بخش بانوان توانمندی‌‌های زیادی در بین فعالان این رشته در قم به چشم می‌خورد.

جلیلی یادآور شد: برگزاری رقابت‌های گلف در سطح استان این حسن و خوبی را دارد که امکان استعدادیابی و شناخت چهره‌های جدید این رشته ورزشی را فراهم می‌سازد، ضمن اینکه جدال گلف‌بازان با تجربه و شناخته شده با گلف‌بازان جوان کیفیت مسابقات و تجربه ورزشکاران ما را افزایش می‌دهد.

وی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این هیئت را توجه به رشد و توسعه این رشته از طریق تعامل با نهاد‌های آموزشی دانست و تصریح کرد: بعد از حضور موفقیت‌آمیز تیم گلف مردان قم در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، امسال با تیمی قوی‌تر به دنبال صعود به لیگ برتر خواهیم بود.

دبیر هیئت گلف استان قم تصریح کرد: مسابقات گلف جام رمضان امسال از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و جدال گلف‌بازان شرکت‌کننده موجب کیفیت بالای رقابت‌های این دوره از مسابقات شده بود.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول