اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت برق خراسان‌جنوبی خبر داد

آمادگی برای واگذاری انشعاب برق به 8 هزار واحد مسکن مهر خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌جنوبی با بیان اینکه آماده واگذاری فروش انشعاب برق به 8 هزار واحد مسکن مهر استان هستیم، گفت:‌ تعاونی‌ها باید انشعاب مورد نیاز خود را خریداری کنند.

آمادگی برای واگذاری انشعاب برق به 8 هزار واحد مسکن مهر خراسان‌جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی ضامن صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر خراسان‌جنوبی کمبود اعتبارات را مهم‌ترین مشکل پروژه برق‌رسانی به مجموعه مسکن مهر خراسان جنوبی عنوان کرد و اظهار داشت: در صورت تأمین اعتبار موردنیاز این مجموعه آمادگی تسریع در انجام این پروژه را دارد.
وی با بیان اینکه 8 هزار واحد مسکن مهر استان آماده فروش انشعاب است، تصریح کرد:‌ تعاونی‌ها باید انشعاب مورد نیاز خود را خریداری کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌جنوبی ادامه داد: مشکلی که در حال حاضر وجود دارد در یک سوم لایحه است که باید یک سوم اعتبارات به صورت استانی یک سوم وزارت نیرو و یک سوم نیز از منابع مسکن مهر تامین شود که تامین اعتبار به این صورت با کندی صورت می‌گیرد.
ضامن افزود: خراسان‌جنوبی در بحث برق‌رسانی به مسکن مهر از خیلی از استان‌های کشور جلوتر است.
وی اظهار داشت:‌ در 46 هکتاری شمال شهر بیرجند برق موقت وجود دارد که برای برق‌رسانی دائم به این سایت مسکن مهر نیاز به اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان است.
 
*17 میلیارد تومان اعتبار موردنیاز برق‌رسانی به مسکن مهر
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌جنوبی تصریح کرد: برق‌رسانی به پروژه مسکن مهر خراسان‌جنوبی نیاز به اعتباری معادل 17 میلیارد تومان دارد که در صورت تأمین این اعتبار کار برق‌رسانی به واحدهای مسکن با سرعت بیشتری انجام می‌شود.
ضامن با بیان اینکه برای پیشبرد برق‌رسانی به پروژه مسکن مهر استان از اعتبارات داخلی هزینه شده است، افزود: تاکنون 3 میلیارد تومان برای تحقق این پروژه از منابع داخلی این شرکت در استان هزینه شده است.
وی به حجم کار موردنیاز برای برق‌رسانی به پروژه‌های مسکن مهر استان اشاره کرد و گفت: برای کل پروژه‌های مسکن مهر 109 کیلومتر فشار متوسط، 193 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و 412 دستگاه پست برای کل پروژه‌های استان مورد نیاز است تا این مجموعه بتواند برق 32 هزار انشعاب را در مسکن مهر تامین کند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌جنوبی به اقدامات صورت گرفته در این مجموعه برای تامین برق پروژه‌های مسکن مهر اشاره کرد و یادآور شد: تا قبل از سال 90 در استان 68 کیلومتر شبکه فشار متوسط، 60 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و 98 دستگاه پست برای برق‌رسانی به پروژه‌های مسکن مهر نصب شده است.
انتهای پیام/ح20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول