اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سفر هیئت دولت به خراسان جنوبی صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از پست 400 کیلو ولت بیرجند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از آغاز بهره‌برداری پست 400 کیلو ولت بیرجند همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان خبر داد.

بهره‌برداری از پست 400 کیلو ولت بیرجند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی ضامن پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید استاندار خراسان جنوبی از این پست اظهار داشت: احداث این طرح از مصوبات سفر اول رئیس جمهور به استان بود که در سفر دوم کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.
وی افزود: این پست در مدت دو سال و با سرمایه‌گذاری 25 میلیارد تومان از محل اعتبارات و منابع داخلی شرکت برق منطقه‌ای خراسان اجرا شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی بالا بردن پایداری شبکه و کیفیت برق، اتصال به شبکه سراسری و ترانزیت انرژی به استان‌های همجوار، ظرفیت‌سازی برای تامین برق متقاضیان و بخش‌های صنعتی استان و کاهش تلفات برق در شبکه‌های فوق توزیع و انتقال را از جمله اهداف این پروژه برشمرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی ظرفیت‌سازی مناسب در بخش فوق توزیع برای توسعه استان، بالا بردن پایداری شبکه و کیفیت برق، اجرای پروژه به صورت صد درصد توسط متخصصان داخلی، فراهم شدن امکان ترانزیت انرژی به استان‌های مجاور و سرعت و کیفیت اجرای پروژه را از جمله دستاوردها و نکات برجسته فنی و اجرایی این پروژه عنوان کرد.
ضامن با اشاره به هفت هزار و 300 نفر روز ایجاد اشتغال در دوران احداث این پروژه یادآور شد: با بهره‌داری از این طرح، 10 نفر به صورت دائم مشغول کار می‌شوند.
وی رفع افت ولتاژ در شبکه فوق توزیع، افزایش قدرت مانور در شبکه انتقال، افزایش ظرفیت تامین برق به میزان حدود 370 مگاوات و افزایش بهره‌و‌ری انرژی در شبکه‌های فوق توزیع و انتقال را از نتایج حاصل از اجرای این پروژه دانست.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: پست 400 کیلو ولت بیرجند از سال 88 در زمینی به مساحت 15 هکتار در کیلومتر 11 جاده بیرجند به سربیشه آغاز و با بهره‌برداری از این تاسیسات کل جمعیت استان از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول