اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت برق خراسان جنوبی:

برق‌رسانی به مسکن مهر خراسان جنوبی به 22 میلیارد اعتبار نیاز دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: برای برق‌رسانی به پروژه‌های مسکن مهر این استان به 22 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

برق‌رسانی به مسکن مهر خراسان جنوبی به 22 میلیارد اعتبار نیاز دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی ضامن صبح امروز در جمع مسئولان امور زیربنایی مسکن مهر خراسان جنوبی به اقدامات صورت گرفته برای برق‌رسانی به پروژه‌های مسکن مهر استان اشاره کرد و اظهار داشت: در مجموعه شرکت برق استان، برق‌رسانی دقیقی برای انجام امور زیربنایی در پروژه‌های مسکن مهر صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه اگر اعتبارات مورد نیاز برق‌رسانی به این پروژه‌ها تامین نشود دچار مشکل می‌شویم، تصریح کرد: برای برق‌رسانی به کل پروژه‌های مسکن مهر استان، 95 پروژه برنامه‌ریزی شده که باید کار برق‌رسانی به 28 هزار و 170 واحد مسکونی تحقق پیدا کند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با بیان اینکه برق‌رسانی به پروژه‌های مسکن مهر استان نیازمند 22 مگاوات برق است، افزود: یک سوم این میزان در پروژه‌های مسکن مهر بیرجند مورد نیاز است.
ضامن با بیان اینکه برای برق‌رسانی به پروژه‌های مسکن مهر استان نیاز به 22 میلیارد تومان اعتبار است، گفت: از این مبلغ پنج میلیارد تومان برای ایجاد پست‌های فوق توزیع است که اگر این پست‌ها اجرا نشود پست‌های فوق توزیع کنونی نیز با مشکل مواجه می‌شود.
وی از اختصاص یک میلیارد و 100 میلیون تومان به پروژه‌های برق‌رسانی مسکن مهر استان در سال گذشته خبر داد و افزود: شرط تحقق این مبلغ به استان، تامین یک سوم اعتبار استانی بود که چون اختصاص پیدا نکرد این مبلغ نیز برگشت خورد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی ادامه داد: در سال جاری نیز مبلغ 500 میلیون تومان برای برق‌رسانی به این پروژه‌ها به استان اختصاص یافته است.
ضامن به حجم کار مورد نیاز برای برق‌رسانی پروژه‌های مسکن مهر استان اشاره کرد و گفت: برای کل پروژه‌های مسکن مهر 109 کیلومتر فشار متوسط، 193 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و 412 دستگاه پست برای کل پروژه‌های استان مورد نیاز است تا این مجموعه بتواند برق 32 هزار انشعاب را در مسکن مهر تامین کند.
وی به اقدامات صورت گرفته در این مجموعه برای تامین برق پروژه‌های مسکن مهر اشاره کرد و یادآور شد: تا قبل از سال 90 در استان 68 کیلومتر شبکه فشار متوسط، 60 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و 98 دستگاه پست برای برق‌رسانی به پروژه‌های مسکن مهر نصب شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از فروش چهار هزار و 108 انشعاب برق در قالب پروژه‌های مسکن مهر استان خبر داد و گفت: یک سوم سهم شرکت برق از هزینه‌های برق‌رسانی از محل فروش انشعابات تامین می‌شود.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول