اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افتتاح 5 طرح برق‌رسانی

230 خانوار روستایی نهبندان از نعمت برق برخوردار شدند

خبرگزاری فارس: مدیر توزیع نیروی برق نهبندان گفت: با افتتاح 5 طرح برق‌رسانی در نهبندان، 230 خانوار روستایی این شهرستان از نعمت برق برخوردار شدند.

230 خانوار روستایی نهبندان از نعمت برق برخوردار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، محمدرضا عبدی صبح امروز در آیین افتتاح پروژه تامین برق بخش توسعه روستای خوانشرف اظهار کرد: همزمان با افتتاح این پروژه، چهار پروژه برق‌رسانی دیگر در روستاهای کلاته سیدعلی، دهک، خواجه دوچاهی و گرم تمام‌ده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برای اجرای پروژه تامین برق بخش توسعه روستای خوانشرف مبلغ 560 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، تصریح کرد: این پروژه از سال گذشته آغاز و برای هفته دولت امسال آماده بهره‌برداری شده است.

مدیر توزیع نیروی برق نهبندان ادامه داد: اجرای 710 متر شبکه فشار متوسط هوایی، اجرای 150 متر شبکه فشار ضعیف هوایی و نصب یک دستگاه پست هوایی نیز به منظور آماده‌سازی این پروژه انجام شده است.

عبدی افزود: با اجرای این پروژه بیش از 90 خانوار روستای خوانشرف از نعمت برق بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه در مجموع با بهره‌برداری از این پنج پروژه برق‌رسانی 230 خانوار روستایی از نعمت برق برخوردار می‌شوند، گفت: به منظور آماده‌سازی این تعداد طرح اعتباری بالغ بر یک‌ میلیارد و 410 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر توزیع نیروی برق نهبندان اظهار کرد: در هفته دولت امسال 13 پروژه برق‌رسانی در این شهرستان افتتاح می‌شود که به منظور آماده‌سازی آنها 9 میلیارد و 786 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

عبدی یادآور شد: با افتتاح این 15 پروژه برق‌رسانی در سطح شهرستان نهبندان، 190 خانوار از نعمت برق بهره‌مند می‌شوند.

وی تصریح کرد: در سال جاری کار تعویض 2 هزار چراغ گازی روشنایی معابر این شهرستان با اعتباری بالغ بر 200 میلیون ریال انجام شده است.

انتهای پیام/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول