اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دامپزشکی

عدم تبیین جایگاه دامپزشکی یک تهدید است

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی بافت گفت: عدم تبیین جایگاه دامپزشکی در کشور به عنوان مهم‌ترین تهدید این حرفه است.

عدم تبیین جایگاه دامپزشکی یک تهدید است

سمیه صادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بافت اظهار داشت: وضعیت دامپزشکان در ایران سال به سال پیچیده‌تر می‌شود و روز دامپزشکی حداقل بهانه‌ای برای بازگویی آن است، زیرا دامپزشکان از نگاه مردم قشر ناشناخته‌ای هستند.

وی عدم تبیین جایگاه دامپزشکی را در کشور به عنوان مهم‌ترین تهدید این حرفه دانست و افزود: این در حالی است که موفقیت‌های بسیاری در عرصه‌های مختلف علمی، درمانی و پیشگیری از بیماری‌ها داشته‌ایم.

صادقی با اشاره به برنامه‌های هفته دامپزشکی در بافت بیان داشت: به این مناسبت جلسه‌ای در شبکه بهداشت این شهرستان در زمینه روز جهانی مبارزه با بیماری هاری برگزار شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بافت تصریح کرد: از آن جایی که بحث آموزش در روند ارتقای سلامت جامعه نقش مهمی دارد در این هفته با هماهنگی آموزش و پرورش شهرستان جلساتی در تعدادی از مدارس در زمینه هفته دامپزشکی برگزار شد که هدف از آن شناساندن جایگاه دامپزشکی در افکار عمومی مردم بود.

صادقی گفت: امیدواریم با مساعدت مسئولان شهرستان به ویژه فرماندار، شهردار و امام جمعه و همچنین تلاش و همراهی مردم جایگاه دامپزشکی در سلامت جامعه و اذهان عمومی ارتقا یابد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول