اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دفتر ایمنی سازمان راهداری جاده‌ای:

150 سامانه کنترل در کشور راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: بیش از 150 سامانه کنترل سرعت با قابلیت پلاک‌خوان در سطح کشور راه‌اندازی می‌شود.

150 سامانه کنترل در کشور راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حسن عبدوس در نشست جلسه ایمنی در محل اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سیستان‌وبلوچستان اظهار داشت: اجرای برنامه نصب و راه‌اندازی بیش از 150 سیستم کنترل سرعت با قابلیت پلاک‌خوان در سطح کشور اجرا می‌شود.

وی افزود: سیستم‌های فوق با ثبت سرعت لحظه‌ای و با ایجاد لینک به سامانه‌های قبل و بعد امکان ثبت سرعت متوسط را خواهند داشت.

سرپرست دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور از برنامه‌ریزی برای ارتباط سامانه فوق با سامانه بارنامه آنلاین خبر داد.

عبدوس بیان داشت: اطلاعات مربوطه به شعب مرکز مدیریت راه‌های استان‌ها ارسال و امکان نظارت و کنترل مؤثر بر ساعات کاری ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر فراهم می‌شود.

وی از مراجعه 700 هزار خودرو به مراکز مکانیزه فنی برون شهری خبر داد و گفت: حدود 10 درصد از این تعداد به دلیل نقص فنی رد شده و برای دریافت برگه معاینه فنی در مراکز مربوطه رفع عیب کردند.

سرپرست دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور همچنین از پیگیری و گسترش برنامه نظارت تصویری بر مراکز مکانیزه فنی سخن گفت و افزود: با همکاری دفتر مقررات و تدوین حقوقی در زمینه رسیدگی به تخلفات احتمالی انجام شده در مراکز مکانیزه فنی برون شهری، کمیسیون داخلی ماده 21 مربوطه راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول