اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل:

گرمی توان تبدیل شدن به قطب گردشگری را دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: گرمی با داشتن مناظر و جاذبه‌های طبیعی و زیستی توان تبدیل شدن به قطب قابل توجه گردشگری استان را دارد.

گرمی توان تبدیل شدن به قطب گردشگری را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز ندایی ظهر امروز در در بازدید از مناطق گردشگری گرمی اظهار داشت: ما در تمام شهرستان‌ها اقدام به احصای مناطق نمونه گردشگری کرده‌ایم و در نظر داریم اعتبارات قابل ملاحظه‌ای را برای ساماندهی و توسعه این مناطق نیز اختصاص دهیم.

وی از تخصیص 2 میلیارد ریال برای توسعه مناطق گردشگری گرمی خبر داد و خاطرنشان کرد: این اعتبار عموماً برای ساماندهی منطقه گردشگری گیلار‌لو و داش‌دیبی گرمی هزینه خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به اینکه شهرستان گرمی دارای جاذبه‌های فوق‌العاده گردشگری و میراث فرهنگی است، یادآور شد: کارشناسان ما در احصای این مناطق کوشش‌های خود را آغاز کرده‌اند به طوری که ما امروز در بازدید از مناطق گردشگری گرمی مصوبات قابل توجهی را برای احیای این مناطق تصویب کرده‌ایم.

ندایی همچنین با ابراز خرسندی از تلاش مسئولان میراث فرهنگی شهرستان گرمی در شناساندن مکان‌های گردشگری این شهرستان گفت: آنچه که بیشتر از همیشه نظر ما را جلب کرده است به روز‌آوری اطلاعات گردشگری در این شهرستان است که می‌تواند منبع مراجعه و مطالعه عمومی قرار گیرد.

این مسئول ایجاد مجتمع‌های تفریحی در روستای داش‌دیبی بخش موران گرمی را نیز قابل توجه میراث فرهنگی اعلام کرد و بیان داشت: با ایجاد این مجتمع تلاش خود را برای توسعه روستای موران به عنوان منطقه نمونه گردشگری آغاز خواهیم کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با برشمردن قابلیت‌های طبیعی و جغرافیایی گرمی در تبدیل شدن به قطب گردشگری ادامه داد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از فعالان بخش خصوصی در راستای توسعه مناطق گردشگری حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ندایی در پایان سخنان خود تخصیص تسهیلات بانکی و مشارکت در بازپرداخت نصف سود آن را از اقدامات اداره کل مربوطه در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در بخش گردشگری ذکر کرد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول