اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل تاکید کرد

احداث هتل 5 ستاره در مجتمع گردشگری شورابیل

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل بر لزوم احداث هتل پنج ستاره در مجتمع گردشگری اردبیل در راستای جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی تاکید کرد.

احداث هتل 5 ستاره در مجتمع گردشگری شورابیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد ظهر امروز در نشست با مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران که در محل استانداری اردبیل برگزار شد با اشاره به قابلیت‌های گردشگری استان اردبیل بر ضرورت توسعه گردشگری این استان تاکید کرد.

وی اظهار داشت: به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی استان اردبیل لزوم احداث هتل پنج ستاره در مجتمع گردشگری شورابیل در راستای جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی تلاش بیش از پیش دستگاه‌های مرتبط را می‌طلبد.

نیکزاد افزود: برای رفع مشکلات احتمالی در خصوص تهیه سند زمین و نقشه مربوط، دستگاه‌های اجرایی ذیربط از جمله سازمان نظام مهندسی و شهرداری اردبیل باید همکاری و تعامل بیشتر را در مورد تکمیل و اتمام هتل پنج ستاره با مجریان مربوط به عمل آورند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: با احداث و راه‌اندازی این هتل گام مهم دیگری در ایجاد اشتغال جوانان منطقه برداشته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری ایران و تنی چند از مدیران مربوط با ارائه گزارشی از نحوه پیشرفت فیزیکی و فنی پروژه، خواستار همکاری و رفع مشکلات احتمالی از سوی دستگاه‌های مزبور را شدند.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول