اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز:

19 مجوز گردشگری در استان البرز صادر شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل مراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز گفت: با تمهیدات اندیشیده شده از ابتدای سال جاری تاکنون 19مجوز از سوی این حوزه در استان البرز صادر شده است.

19 مجوز گردشگری در استان البرز صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدرضا پوینده ظهر امروز در نشست مطبوعاتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از تعداد 19 مجوز صادره سه مجوز برای واحدهای اقامتی، دو مجوز برای سفره خانه سنتی، 12 مورد کارت راهنمایان گردشگری و مابقی واحدهای پذیرایی بین‌راهی بوده است.

وی در ادامه سخنان خو به سهم استان البرز به منظور جذب گردشگر خارجی در سال جاری اشاره کرد و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده سهم استان البرز از گردشگر خارجی امسال 7 هزار نفر تعیین شده است.

این مسئول گفت: استان البرز با داشتن جاذبه‌های گردشگری بسیار زیاد نیازمند آن است تا این مراکز به گردشگران معرفی شود لذا به منظور رسیدن به اهداف مورد نظر در ابتدای سال جاری تور گردشگری ویژه 44 سفیر کشورهای مختلف برگزار شد.

پوینده در ادامه سخنان خود به  تورهای البرزگردی برای تمام ادارات، مراکز آموزشی، خبرنگاران و شهروندان اشاره کرد و افزود: این تورهای گردشگری در تمامی فصل‌های سال به ویژه تابستان و تعطیلات نوروز برگزار شده است و همچنان ادامه دارد.

وی حضور در همایش روستاهای هدف نمونه گردشگری در هتل المپیک، برگزاری تور البرزگردی ویژه خبرنگاران استان و نواختن زنگ گردشگری در مدارس را از برنامه‌های هفته گردشگری عنوان کرد و گفت: راه‌اندازی مراکز پذیرایی در شهرستان اشتهارد و شرکت در همایش سراسری گردشگری - انرژی پایدار از دیگر برنامه‌های در حال اجرای استان در این هفته است.

*طرح جامع گردشگری در استان البرز تدوین می‌شود

وی در ادامه سخنان خود بر اجرای طرح جامع گردشگری در این استان تأکید کرد و بیان داشت: با هماهنگی بین‌بخشی تدوین طرح جامع گردشگری استان در اسرع وقت انجام خواهد شد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول