اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از بزرگ‌ترین بازار میوه و تره‌بار و ارزاق عمومی شهرداری مشهد

خبرگزاری فارس:مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از افتتاح بازار میوه و تره‌بار و ارزاق عمومی بهار به عنوان بزرگ‌ترین بازار شهرداری مشهد در ماه رمضان خبر داد.

بهره‌برداری از بزرگ‌ترین بازار میوه و تره‌بار و ارزاق عمومی شهرداری مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، جلال قربانی گفت: بازار بهار واقع در بلوار خواجه‌ربیع به دلیل وسعت بالای آن و ارائه طیف گسترده‌ای از مایحتاج ساکنان این منطقه، بسیاری از نیازهای روزانه شهروندان را پوشش می‌دهد.

قربانی ادامه داد: پروژه ساخت بازار بهار از اردیبهشت ماه 90 آغاز و بهمن ماه سال گذشته به اتمام رسیده است.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی شهرداری مشهد در خصوص هزینه ساخت این بازار تصریح کرد: به منظور ساخت بازار بهار قریب به 20 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه بازار بهار بزرگ‌ترین بازار میوه و تره بار و ارزاق عمومی شهرداری مشهد است گفت: مساحت بازار بهار که در منطقه 3 ساخته شده است یک هزار و 600متر مربع است.

قربانی تصریح کرد: در این بازار علاوه بر عرضه اقلام پروتئینی، مواد شوینده و بهداشتی، میوه و تره بار و ارزاق عمومی، صنف‌های دیگری از جمله لوازم خرازی، نوشت افزار، ابزار آلات و... نیز برای تامین سایر اقلام شهروندان ارائه می‌شود.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری از ارائه تخفیف ویژه در بازارهای شهرداری مشهد خبر داد و بیان کرد: ارائه تخفیف ویژه به اقلام و کالاهای مورد نیاز شهروندان همچون 5/4 درصد تخفیف برای موادپروتئینی، 5 تا 10 درصد تخفیف در مواد شوینده و بهداشتی و 10 درصد تخفیف در ارزاق عمومی، در بازارهای میوه وتره‌بار و ارزاق عمومی شهرداری مشهد فرصت خوبی برای شهروندان است تا مایحتاج خود را با قیمتی مناسب از این مکان‌ها تهیه کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با افتتاح بازار میوه و تره‌بار و ارزاق عمومی بهار، شهروندان می‌توانند از 12 بازار شهرداری در نقاط مختلف سطح شهر در ماه مبارک رمضان علاوه بر تخفیف جاری از تخفیف ویژه‌ای به همین مناسبت نیز برخوردار شوند. 

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول