اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نکا:

گرانی بازار و بازی کردن ارز و سکه کنترل شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه نکا گفت: گرانی بازار و بازی کردن ارز و سکه کنترل شود.

گرانی بازار و بازی کردن ارز و سکه کنترل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لایینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه نکا گفت: گرانی بازار شاید بخشی از تحریم‌های مختلف علیه ایران باشد، اما بعضی معلول تعلل‌های داخلی و یا ندانم‌کاری‌های داخلی است.

وی اظهار داشت: روند افسار گسیخته گرانی بازار باید کنترل شود و مسئولان باید به ‌فکر مردم باشند چرا که هر چه داریم از نعمت این مردم است.

خطیب جمعه نکا خطاب به مسئولان گفت: حضور مردم باعث شده که شما مسئول باشید و باید به ‌فکر مردم باشید و مراقب باشید اگر گرانی‌ها عمدی است باید جلوی آن گرفته شود.

محمدی‌لایینی ادامه داد: مردم برای ما فرصت امنیتی هستند و امنیت اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و... در گرو وجود مردم است و حضور مسئولان به برکت مردم است و اگر مردم نباشند، فاطمه (س) شهید و علی (ع) را خانه‌نشین کردند.

این مسئول یادآور شد: مردم به این انقلاب و رهبری ارادت دارند اما توطئه‌های دشمنان وجود دارد و در پی ایجاد نارضایتی است و اکنون جنگ در حوزه اقتصادی را آغاز کرده که باید مراقب باشیم.

امام جمعه نکا با تاکید بر تولید کالای با کیفیت داخلی خاطرنشان کرد: کالاهای ایرانی و داخلی باید قدرت رقابت با کالای خارجی را داشته باشد تا در مردم رغبت ایجاد شود تا از کالای داخلی استفاده کنند.

محمدی‌لایینی یادآور شد: اگر می‌خواهیم مصرف کالای داخلی فرهنگ شود باید کیفیت کالاها را افزایش داده و به فکر تولید برتر و با کیفیت باشیم.

وی با گرامیداشت روز کارگر نیز ابراز داشت: کارگران از اقشار زحمت‌کش جامعه هستند که باید قدردان تلاش آنان باشیم و آنان نیز همچنان که رهبری فرمودند: "سفارش من به شما کارگران این است که کیفیت کالا را روز به روز افزایش دهید" به‌ فکر تولیدات با کیفیت باشند.

امام جمعه نکا با تبریک به ‌مناسبت هفته معلم اذعان داشت: معلمان تلاشگران مهم در عرصه فرهنگی کشور هستند که با انسان‌ها سر و کار دارند و بر روی بهترین ذخیره‌های کشور که انسان‌ها و دانش‌آموزان هستند کار می‌کنند و باید در تربیت این نیروها تلاش کنند.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول