اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌جنوبی:

باید با همکاری مسئولان برای افزایش صادرات تلاش کنیم

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: باید با همکاری همه مسئولان در راستای افزایش میزان صادرات از استان تلاش کنیم و این مسئله همدلی و همراهی همه مسئولان را می‌طلبد.

باید با همکاری مسئولان برای افزایش صادرات تلاش کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدابراهیم افشاری صبح امروز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار داشت: همراهی اعضای این کمیسیون در سال گذشته نتایج خوبی را در این بخش برای استان خراسان‌جنوبی رقم زده است.

وی به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و گفت: ایران در شرایط ویژه‌ای قرار دارد و در سال گذشته و سال جاری تحریم‌ها بر علیه کشور ما جدی‌تر شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد:‌ اما هیچ‌گاه این تحریم‌ها تاثیری بر اقتصاد کشور ما نداشته است چرا که برای نخستین‌بار در سال گذشته میزان صادرات غیرنفتی کشور به مرز 44 میلیارد دلار رسید و این بی‌سابقه است.

افشاری افزود: ‌همچنین در سال گذشته میزان واردات کشور ما کاهش پیدا کرد که باید تلاش کنیم در سال جاری میزان واردات و صادرات از کشور ما به حد تعادل برسد و این به همت مسئولان بستگی دارد.

وی در مورد وضعیت استان نیز گفت: ما در استان گمرک رسمی، پایانه مرزی رسمی و چهار بازارچه مرزی داریم که باید با همیاری همه مسئولان در راستای افزایش میزان صادرات از استان خود تلاش کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی از مسئولان استان خواست که در راستای تسهیل امور تلاش کنند و نهایت تلاش خود را در راستای باز کردن گرهی از مشکلات استان به کار گیرند.

افشاری خواستار برگزاری منظم جلسات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شد و گفت: نتایج تصمیمات این کمیسیون کاملا مشهود و دارای اهمیت است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه از برگزاری هشت جلسه این کمیسیون در سال گذشته خبر داد و یادآور شد: همچنین 27 جلسه شهرستانی این کمیسیون نیز تشکیل شده است.

محمد قلندری ادامه داد: در سال گذشته در راستای فرهنگ‌سازی و تغییر مصرف مردم اقدامات خوبی صورت گرفت.

انتهای پیام/و۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول