اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد

پرهیز از موازی‌کاری در حوزه جوانان/ جوانان با آسیب‌های اجتماعی زیادی مواجه‌اند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی گفت: باید از موازی‌کاری، بی‌توجهی و کم‌کاری نسبت به مسائل مربوط به جوانان خودداری شود.

پرهیز از موازی‌کاری در حوزه جوانان/ جوانان با آسیب‌های اجتماعی زیادی مواجه‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌محمد گلستانی‌فرد عصر امروز در هجدهمین ستاد ساماندهی امور جوانان خراسان جنوبی اظهار کرد: باید در برنامه‌های اوقات فراغت جوانان برنامه‌های فرهنگی نیز گنجانده شود.

وی افزود: امروزه جوانان با معضلات و آسیب‌های اجتماعی زیادی مواجه بوده و در معرض خطر هستند که در این راستا باید برنامه‌های اوقات فراغت به طور مستمر به سایر مسائل مورد نیاز این قشر نیز بپردازد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان را هدف اصلی برگزاری این برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: برنامه‌ها باید به گونه‌ای برگزار شود که مورد استقبال این قشر قرار گیرد.

* برنامه‌های اوقات فراغت باید در اعتکاف محتواسازی شود

گلستانی‌فرد ادامه داد: باید در مراسمات خاص از جمله اعتکاف برنامه‌های اوقات فراغت محتواسازی شود و دستگاه‌های اجرایی نیز باید برنامه‌های فرهنگی غنی برای اوقات فراغت برنامه‌ریزی کنند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های اجرا شده باید قابلیت سنجش و ارزیابی را داشته باشد، یادآور شد: تنها ثبت عملکرد دستگاه‌ها در سامانه اوقات فراغت ملاک ارزیابی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی نقاط شهری استان آسیب‌پذیرتر است، افزود: باید به این نقاط توجه بیشتری شود.

گلستانی‌فرد تصریح کرد: باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که برنامه‌های اوقات فراغت تاثیر بیشتری بر روی جوانان بگذارد.

وی ادامه داد: در این راستا دستگاه‌های اجرایی که کار اوقات فراغت جوانان را جدی می‌گیرند با دستگاه‌هایی که اهمیت خاصی برای آن قائل نیستند با هم تفاوت دارند و در ارزیابی مورد توجه قرار می‌گیرند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی افزود: برای انگیزه بیشتر دستگاه‌ها سه دستگاه برتر که در زمینه اوقات فراغت بهترین عملکرد را داشته‌اند مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول