اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته ملی کودک صورت می‌گیرد

برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: نمایشگاه‌های مختلفی به مناسبت هفته ملی کودک در استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اسدالله قمری‌نژاد ظهر امروز در جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده استان زنجان اظهار داشت: همزمان با روز نخست هفته ملی کودک که به عنوان " کودک، رسانه و خانواده" مطرح شده است برنامه‌های مختلفی توسط صدا و سیما برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روز دوم هفته کودک با عنوان «کودک، آموزش، مراقبت و سلامت» نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی از جمله برنامه‌های این روز اعلام شده است.

معاون پرورش فکری کودکان استان زنجان با بیان اینکه «روز تربیت، کودک و بازی» نیز عنوان دیگری از عناوین روزهای هفته ملی کودک است، اضافه کرد: همزمان با این روز برنامه‌های ویژه‌ای توسط کانون پرورش فکری کودکان در استان برگزار می‌شود.

وی «حقوق کودک» را از دیگر روزهای هفته ملی کودک برشمرد و افزود: برگزاری همایش همیاران پلیس در این زمینه برنامه‌ریزی شده است.

قمری‌نژاد روز نوزدهم مهر ماه سال جاری را با عنوان «کودک، ایمنی و سلامت» عنوان کرد و گفت: برنامه‌های مختلفی در این روز توسط اداره کل بهزیستی استان زنجان، نیروی انتظامی و آتش‌نشانی اجرا می‌شود.

وی روز بیستم مهر ماه را به عنوان روز «کودکان با نیاز خاص» اعلام کرد و خاطرنشان کرد: این روز به کودکان استثنایی اختصاص یافته که برنامه‌های مختلفی نیز برای این کودکان پیش‌بینی شده است.

معاون پرورش فکری کودکان استان زنجان به «کودک، شهرنشینی و طبیعت» به عنوان یکی دیگر از روزهای هفته ملی کودک اشاره کرد و یادآور شد: در این روز کودکان با نیازهای شهرنشینی و طبیعت آشنا می‌شوند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه بسته‌های فرهنگی برای ارسال به مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان‌شرقی آماده شده است، تصریح کرد: این بسته‌ها فردا برای بهره‌گیری کودکان به این مناطق ارسال می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول