اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ارائه بسته‌های فرهنگی ویژه ایام نوروز در آذربایجان غربی

خبرگزاری ‌فارس: رئیس ستاد اقامه نماز آذربایجان‌ غربی از ارائه بسته‌های فرهنگی با موضوع ‌نماز ویژه ایام تعطیلات نوروزی سال جاری در این استان خبر داد.

ارائه بسته‌های فرهنگی ویژه ایام نوروز در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری ‌فارس از ارومیه، علی برزگر عصر امروز در جلسه شورای اقامه نماز آذربایجان غربی گفت: برای بهره‌مندی هرچه بهتر مسافران نوروزی از معارف الهی و همچنین در راستای ارائه امکانات رفاهی بهتر برای مسافران، بسته‌های فرهنگی با موضوع نماز در آذربایجان غربی توزیع می‌شود.

وی افزود: تشکیل هیئت‌های نظارتی برای رسیدگی به امور مساجد و نمازخانه‌های سطح استان و ارائه راهکارهای مناسب به منظور ترویج فرهنگ نمازخوانی از دیگر برنامه‌هایی است که در ایام سفرهای نوروزی در این استان اجرا می‌شود.

برزگر با اشاره به اینکه متولی نمازخانه‌ها در هر ارگان و محلی یکی از ادارات دولتی است، اظهار داشت: به عنوان مثال نمازخانه‌های بین راهی بر عهده اداره راه و ترابری بوده و این اداره باید نسبت به تجهیز و رسیدگی به امور این اماکن اقدام کند.

این مسئول، تجهیز نمازخانه‌های بین‌راهی به تجهیزات و امکانات مناسب را از جمله راهکارهای جذب مسافر به استان دانست و گفت: تهیه و ارائه مهرهای مناسب، تجهیز نمازخانه‌های بین‌راهی به کتب ادعیه و احکام و همچنین استفاده از امکانات ادارات برای بهره‌مندی هرچه بیشتر مسافران از معارف دینی باید مورد توجه تمام مسئولان و مدیران دستگاه‌ها قرار گیرد.

رئیس ستاد اقامه نماز آذربایجان‌غربی، در پایان بیان داشت: معرفی مساجد فعال در امر نماز برای مسافران نوروزی و راهنمایی مسافران برای اقامه نماز در این مساجد می‌تواند در ترویج فرهنگ اقامه نمازهای جماعت در مساجد موثر بوده و سبب ارائه راهکارهای مفید برای انجام امور دینی در سطح ادارات و خانواده‌ها باشد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول