اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مؤسسه رسانه گستر کریمه خبر داد

توزیع بسته‌های فرهنگی بین تماشاگران بازی صبا و داماش

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مؤسسه رسانه گستر کریمه از توزیع بسته‌های فرهنگی بین تماشاگران مسابقه صبا و داماش در چارچوب مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور خبر داد.

توزیع بسته‌های فرهنگی بین تماشاگران بازی صبا و داماش

امیر حسامی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: مؤسسه رسانه گستر کریمه از ابتدای تشکیل سعی کرده است توجه ویژه‌ای به مسایل فرهنگی به ویژه بحث ورزش داشته باشد.

وی با بیان اینکه در همین راستا در نخستین گام اقدام به تقدیر از خبرنگاران ورزشی استان کردیم خاطر نشان کرد: خبرنگاران ورزشی همواره در راه رشد و اعتلای ورزش استان قم تلاش کرده و موفقیت ورزش قم یکی از مهم‌ترین اهداف کار آن‌ها بوده است.

مدیر عامل مؤسسه رسانه گستر کریمه در ادامه توزیع بسته‌های فرهنگی بین تماشاگران مسابقات مختلف ورزشی را از جمله رسالت‌های فرهنگی این مؤسسه ذکر کرد و یادآور شد: توزیع این بسته‌ها بین تماشاگران را، از بازی صبا و گهر زاگرس آغاز کردیم که مورد استقبال قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در مسابقه صبا و داماش گیلان که روز پنجشنبه در استادیوم یادگار امام قم برگزار می‌شود بسته‌های فرهنگی بین تماشاگران توزیع می‌شود، ابراز داشت: همان‌طور که قم در بسیاری از مسائل در کشور پیشتاز و پیشگام بوده است امیدواریم در این زمینه نیز بتوانیم به الگویی برای کشور تبدیل شویم.

حسامی‌نژاد با بیان اینکه تماشاگران جزو لاینفک مسابقات ورزشی به شمار می‌روند اظهار کرد: متأسفانه گاهی در برخی از ورزشگاه‌ها شاهد برخی رفتارهای ناپسند از برخی از تماشاگرنماها هستیم.

وی افزود: باید با فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن اخلاق در ورزشگاه‌ها بتوانیم محیط سالمی را به وجود آوریم تا در ساعاتی که یک مسابقه ورزشی برگزار می‌شود تمام تماشاگران به دور از هر نتیجه‌ای که حاصل می‌شود لحظات خوبی را در ورزشگاه‌ها سپری کنند.

مدیر عامل مؤسسه رسانه گستر کریمه با بیان اینکه البته این مهم نیازمند تلاش و همت تمام متولیان امر فرهنگ و ورزش در کشور است ابراز داشت: ما در این مؤسسه نیز که با نام کریمه اهل بیت شکل گرفته به نوبه خود تلاش خود را در این زمینه انجام می‌دهیم تا به آنچه شایسته تماشاگران ایران اسلامی است دست یابیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول