اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مطبوعاتی اداره‌ کل ارشاد قم خبر داد

ارسال بسته‌های فرهنگی از قم به مناطق زلزله‌زده

خبرگزاری فارس: معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از ارسال بسته‌های فرهنگی به مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی خبر داد.

ارسال بسته‌های فرهنگی از قم به مناطق زلزله‌زده

محمد خامه‌یار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به حضور ارگان‌ها و نهادهای مختلف در مناطق زلزله‌زده اظهار کرد: هر یک از هموطنان خود را برابر این مصیبت مسئول دانسته و به یاری زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی شتافتند.

وی جمع‌آوری اسباب زلزله‌زدگان از زیر آوارها، برقراری آرامش روانی، ایجاد فضاهای ورزشی در روستاها و احداث سرویس‌های بهداشتی را از جمله اقدامات عمرانی ذکر کرد.

معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم عنوان داشت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان قم با توزیع اقلام و بسته‌های فرهنگی در خدمت زلزله‌زدگان است.

وی به عنوان نماینده اعزامی به مناطق زلزله‌زده از اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: هوای این مناطق بسیار سرد بوده و منازل مسکونی این مناطق 100 درصد تخریب شده و مردم زلزله‌زده نیاز به کمک‌های مادی و معنوی دارند.

خامه‌یار یادآور شد: مؤسسه خیریه الزهرا چهارم شهریور به منظور رسیدگی به امور زلزله‌زدگان و تقبل بخشی از کارها تشکیل جلسه می‌دهد.

وی عنوان داشت: اکنون مردم نیاز به بازگشت به زندگی عادی خود دارند بنابراین بازسازی منازل آنها در اولویت قرار دارد.

معاون مطبوعاتی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در خصوص رسیدگی به مناطق زلزله‌زده پیشنهاد کرد استان قم در زمینه بازسازی مراکز بهداشتی و مساجد فعالیت کند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول