اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

13 فروردین صورت می‌گیرد

توزیع 30 هزار بسته فرهنگی در کرمان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمان گفت: 30 هزار بسته فرهنگی 13 فروردین ماه بین شهروندان و مسافران در کرمان توزیع می‌شود.

توزیع 30 هزار بسته فرهنگی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی اظهار داشت: شش ایستگاه ویژه توزیع بسته‌های فرهنگی در بین شهروندان و مسافران در روز 13 فروردین ماه در کرمان راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پنج ایستگاه در مجموعه جنگل قائم و یک ایستگاه در پارک جنگلی شهید باهنر کرمان راه اندازی می‌شود، گفت: این ایستگاه‌ها در نوبت صبح و هنگام ورود مردم اقدام به توزیع بسته‌های فرهنگی همراه با کارت قرعه‌کشی و کیسه زباله در بین شهروندان می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع 30 هزار بسته فرهنگی در این ایستگاه‌ها توزیع می‌شود و در نوبت عصر نیز این ایستگاه‌ها اقدام به جمع آوری کیسه‌های زباله و کارت‌های قرعه‌کشی می‌کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمان افزود: همچنین در این راستا مراسم جشن همراه با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی و هنری در روز 15 اردیبهشت ماه سال جاری در محل سالن آمفی‌تئاتر روباز مجموعه جنگل قائم برای شهروندان برگزار می‌شود و با انجام قرعه کشی جوایزی به شهروندان اهدا می‌شود.

وی هدف از راه‌اندازی این ایستگاه‌ها را ارتقای سطح فرهنگ شهروندی عنوان و تصریح کرد: این ایستگاه‌ها با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری و سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان در روز 13 فروردین جاری راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول